čtvrtek 2. března 2017

Láska je válka 2

Jsme zpět s další kapitolou tohoto shitu! Tak si připravte kýble na zvracení, čokoládu na nervy a užijte si to.
Claw
Kapča 2

Pozn. aut.: SEM SPĚT S DALŠÍ KAPČOU!!!!!! NIKDO NEKOMETOVAL, ALE MISLÍM ŽE BI TO BILO NEFÉR PRO ČTENÁŘE! (Ne, tohle je nefér pro čtenáře.) JÁ VÝM ŽE TO BUDETE LOVÍSKOVAT (Ano, určitě. Až to bude pohřbené) & ŽE VÁS ZAJMÁ CO DALŠÍ SE STANEEEWE (Řeknu to takhle: Trelawneyová asi nebudeš.)(Tak ona se taky občas trochu sekla...)
Šla sem na školní trst a zlišela hlasi s Snnapovy učebni!
„Já vým že kord BI NEBIL MOC ŠŤASNÝ!
(kord šťasný nebude, dokud nepropíchne hlavní hrdinku)“ šetpal (aneb: buď zticha a pal, třeba ji zabiješ dříve, než někomu zkazí jméno.) Snape někomu jinému ve třídě!
„Ale snape musýte zabít tu hoklu!“
(*předvádí oslavný tanec*) otpovjeděl anonimní hlas.
Nechtěla sem přijít pozdě a bila sem zvědavá tak sem otevřela dveře do Snejpovi učebny 
(jedno z dokonce i jejích nejblbějších rozhodnutí) a vyděla:
SNEJPA MLUVYT S RONEM! 
(koho že?? s kým??) (zlé dvojče Snapea s jedním z hlavní KLADNÉ trojice)
Nemám ráda Rpna je moc ZLÍ A OTRAVNÝ!
 (knížky jsi čet… že se ptám.) (tak hlavně že jeho bratři jsou hotoví andílci.) ON A JEHO KÁMOŠ NEVYL! (Harry je v tomhle alternativním vesmíru kde?) (v prdeli, jako my) JÁ JE NEMÚŽU VISTÁT! RIN JE JEN RÁDO BI DRED A JORGE NESNÁŠÝM NÁSLEDOVNÍKI A NAPODOBOVITELE SOU ŠÍLENCI BES MOSKU. ONI SY NEMÚŽOU VIBRAT MEZY 1 A 2! RON JE JEN NAPODOBOVITEL JEN NÁSLEDOVINÍK BES MOSKU! (Ron je Dred? A je z Moskvy?)
„Ahoj profesre!“ řekla sem natšeně. 
(Taky tak zdravím svoje učitele a určitě mi to prochází.) Vjeděla sem že Snaepe kde bil zlí človjek pracujíví pro pána zla VOLODErmorta! (Což je pravda perfektní důvod ho nadšeně zdravit Ahoj, když u něj máš školní trest.) Přešla sem kolem rona a sedla na židli.
„Wezly 
(ve zlým?)uš múžete odejít!“ řekl Snapes zýrajíc na mně.
„Vi dnes budete sedět neš řeknu že smýte odejít!“ 
(Snapesi, koukni se někdy na Snapeovy školní tresty a něco rozumného se od něj nauč.) (neměl bys ho oslovovat spíš Snapse?)
Já tam seděla 2 HODINY! To je o Hodinu delší neš obviklý trest. 
(i ty jedna chudinko) (obvyklý trest? Ron neleštil ve druháku poháry od večeře do půlnoci, vůbec ne...) Přemíšlela sem po kom Snape s ronem šel.  Bila to dífka (zabijte ji někdo, zasloužila by si Darwinovu cenu) a já to vjeděla, JÁ NEMOHLA říct ferdovi a Jorgemu. Nechtěly bi přerušit tuto fiestu. (autorka to slovo zjevně někde slyšela a teď chce ukázat, jak umí španělsky.) (nebo napsala špatně slovo fiasko, kterým by se dal popsat tento příběh.) Šla sem k 1 osobje co znám že jí múžu vjeřit(kromě fReda a džorŽe (Jorge se koukám konečně odstěhoval do Španěl)
šla sem dolů do Hagrusovy 
(chudák Hagrid, ten to zase schytal...) chíše. Znáte ten malý malý dům veedle dýňového záhonu. (malý malý dům. viděla někdy Hagrida?)? Jo tak já tam velša. (ona být velšan?) Zaťukala sem a počkla ažř odpový. (jenom Mary Sue zvládne vejít a potom ještě zdvořile zaklepat)
„Ahoj Caro.“ říká harid.
„Čauky,“ já pak odpovídám. Otevřela dveře ať múžu fstoupyt, fcházím do jeho chíše. 
(co je proti krvácení z očí?)
„Jaxemáš“ hagrus říkal.
(Jaxemáš! tak se jmenoval nějaký kůň.)
Já visvjetlila co sem slišela z ronovi a sapeovi konzervace.
„Mněla bis říct brumálovi!“ harud (kolik se jich do toho malého malého domu vleze?) řekl.
„ALE ON LOVÍSKUJE SHAPEA!“ 
(oficiálně začínám nesnášet pár Snalbus) (And I'm just gonna shape shape...Shape it out!) protestuu.
„Já znám brumála víc neš ty on bi bojoval proti lzím 
(třeba proti té, že autorka umí psát)“ hagrf říká.
„Takjo“ vzdám to. Vím že musým říct řediteli. Možná něco udělá. 
(jo, sebe... pardon.)
Jdu fo ředitelovi kanceláře. Na cestě se srazým s nikím jiným neš NEVYLEM! 
(kdo to je?)
Nesnáčela sem nevyila od 1ho ročníku byl na mě tak hnusný. Posmývá se syrotkům. 
(„Haha, já mám doživotně bláznivé rodiče u Sv. Munga a ty nee, cha chá!“) Já mám syrotky moc ráda páč jsou syroví a děsně dobře chutnají. (sem 1.) Pak se taky posmývá bezďákum. Já dávám prchi takovím chudákům! Šykanuje mně celou dobu a nadává mi. (a já už se bál, že kladná postava se tu nevyskytne.) (Neville, Neville, co to s tebou udělali...) On a rob sou jediní 2 kluci v celé čkole co mně nesnáší. Je my z něj blbje. (tak jako mně z tvého pravopisu?) Taki pracuje pro VOLDOMORTA! (protože ho a Bellatrix vůbec nechce zabít za to, co udělali jeho rodičům.)
„Jaké je kízat nohi svému pánovy!“ uraím nevyla.
„Jaké je bít méňecená ubohá děfka bes rodičů!“ otpoví. 
(DO TOHO, NEVYLE!) (*vyrábí roztleskávačské třásně*)
„Jaké je bít idiot co propadne z matiki?“ 
(Jaké je být idiot, co propadne z češtiny?) zrptám se. Nevyl se naštve a odbjehne prič.(v Bradavicích je matematika? ale co se vlastně divím, že...) Dobře tak. On si to zslouží. Nikdo ho stejně nemá rád kromně rona a té holki lenki. (Opovaž se ji sem přidat taky!)
„HAHAHAHAH!“ směju se moc s tečoucími slzi. Pak jdu fo brumálova kanclu a zaťukám na dveře. Otebře dveře
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
SNAT SE VÁM TO LÝBILO 
(no… ne.) PLS KONEMTUJTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE (no… ne.) ŘEKNĚTE JESLI JE TO BOŽÝ!!!!!! (no… ne.)
(Ta holka nemůže být z anglicky mluvící země. to není možné. (V další kapitole bude ukázka z originálního textu.))

Žádné komentáře:

Okomentovat