úterý 21. března 2017

Láska je válka 3

Jsme tu s další kapitolou Lásky je války. Snad se v ději povídky vyznáte lépe, než my. Na konci máte potom slibované úryvky originálního anglického textu. Tak se nelekněte, není to žádný tajný kód. Poseidónužel.

Claw
Kapča 3
AN: JÁ ZNAM PRAVOPYS! (tak ho někdy zkus používat, holka) STOPROCENTNĚ VÍK ŽE SE TO PÍŠE JORGE! (de verdad, pero solo en espaňol) JÁ NEJSU BLBÝ! ROZHODOPÁDNĚ SY UŽITE KAPČU!! (mám takový pocit, že celá autorčina poznámka by měla být v záporu...)
Vejdu do Brublálovy (tyhle přezdívky jsou to jediný, co se mi na tom líbí) kanceláře.
„Ahoj!“ řekne natšená s toho že mně vydí. (nadšená kancelář?)
„Čau říďo“ říkám respetkijíc ho. (tomu teda říkám respekt)
„Přoč si tu“ říká.
„Noooooo“ začla sem.
„Nooo co“ ptá se. (inteligence rozhovoru level první třída.) Pak mu visvjětluju (Ale ne! Pravidla českého pravopisu mi právě s jekotem utekla!!) o čem Snape a Rom („Dyk si vymýšlíš, more!“) mluvyli.
„NEMÚŽU JEN TAK VIHODIT SNAPEA!“ Brumbál zařval. (No… můžeš, od toho jsi ředitel.)
Kurva říkám sy. (můžu ti tak říkat taky?) Nevjeřil my. Asi mu to musým dolázat.
Pouději toho dne sem se potkala s ferdem a Jorgem.
„Jakje“ řekl JIrge.
„nijak-„ otpovjeděla sem.
„Chceš říct nový šprím na Snapa?“ Fredc se zeptal. (ne, nechci.)
„Jasně“ zaváhala sem. (ano, já, když zaváhám, taky odpovídám „Jasně.“) Vím ze by sy všimly že se něco děje kdybych odmýtla. (třeba by si uvědomili, že jsou v téhle povídce neoriginální idioti bez mozku.) Tak sme pak plánovaly nový šprím na Snpa i dyž to bilo nebespeční. (no, děsně... mohl by je při tom chytnout Hwol a umlátit je učebnicí češtiny.)
Noví den Sanse (Sanso? jak ses objevila ve fanfikci na Harryho Pottera?)(myslíš, že je nebezpečnější být host v povídce téhle autorky nebo u Cersei?) (určitě tady.) vešel do Velké sýně. Jeho pleť mněla na sobě fijalové tčki. Anosil holčičí růžové šatyčky. (geniální šprím. a vůbec nejde poznat, kdo ho vymyslel.) (nedokážu si představit, že by tak vešel do Síně. pokud je teda nechce veřejně upálit.)
„AH!“ snepa zapyštěl jako holka. Smáli sme nehledě na budouncost. Snape zuřil.
„Vipadaš seksy Snapr“ pochvályl ho burmblál.
„SLEČN CARO ŠLOLNÍ TREST!“ (vždyť to říkám) On mě vyní! Jaká herrze. (ty si nejdřív zjisti, jak se hereze píše, a potom co to je) Něco chistal aspoň múžu višetřovat bjehem školní(ho) ledové tresti! 
Pak di na školnítrestr. Dám uchp na dveře a následný výbuch mě odhodí na stěnu. Au! Ten bastard zná kouzla proti šmírování! A tak jsem se naučila, že špehovat se nemá, ale na nic mi to nebylo, protože přitom zemřela. Konec.
„Můj pane nejsemhodný (Potrestejte mě. Hrozně jsem zlobil. Zasloužím si trest.)(blé...stačí Brumbál a "seksy" Snape.)“ slišela sem Snapa říct.
„sevrys (to je snapovo 1ní méno žejo?) (no skoro)(vůbec. crucio!)nelichi(t mi. Víš co máš udělat.“ Sičel hoezný hlas.
„Zybyju ji můj pne“ řek Snaps.
„Fajn. Musýš ji mýt mrvtou před rokem my její tělo dyž bude mrtvá!“ (má někdo tušení, co tím chtěl básník říci? No tak? Třeba tady slečna Claw, která nedává pozor?)(co? no, očividně chce, aby rok před tím, než ji zabijou, omyl její tělo. nebo tak něco, pane profesore Hwole...nedává to smysla, ale to nic z této povídky.) chladníčka (hlas) se zasmála.
„Rád bich ji zabyl kdybi snape neuspjel.“ Přidal další hlas co sem nmohla poznat. Ten hlas bil povjedomí. (taky tak nesnášíte hlasy, které bijí vaše "povjedomí"?) Vím že sou následovníci nedokázaly bi vést ani hovno. (duchaplné vysvětlení)
„Sem rád že ste oba moc moc lojální“
„koho jiného následovat? Brumála? Nesměj mně. Je taaaak Gey a starý. Nemúže dělat nic(kromě zničení viteálů a první Bradavické defenestrace O:))“  noví hlas se zasmál.
„ne,musíč se předvádět vjerný služebniku“ (jedna čárka za kapitolu a vždycky uprostřed slova)
„pochibuju že se předvání“ ten řiťolezcký zmrd řekl. (začínám se ztrácet. ale Hwol určitě nepřeskočil hned několik řádků, že?)(nepřeskočil, asi to udělala už autorka.)
„MŮJ pane někoho cítím můj pne pusýte hnet opustit_“ varoval Snape. Přeju sy abih mněla kazetu abich to puslita Burmbálovi! (máš myšlenky a on myslánku, ty krávo)(*s otevřenou pusou hledí na text a mne si spánky.* asi budu donucela použít drápy.)
Dveře se otvřeli a ven višli (už ten pravopis totiž nemohly vydržet). RON A NEVYL! (překvapení! asi jako vítězství dobra nad zlem v pohádkách.)Vešla sem do třídy abich vyděla Snejpa mluvyt s lenkou. (Moment, a kterého ze studentů Snape oslovoval „Můj pane“?)(NEVYLA!)
„Prdofesore?“ řekla sem. (dobře, "prdofesor" je geniální nadávka.)(myslím, že to začnu používat.)
„Oh! To je proto prot JE TA INGREDENCE DŮLŽITÁ!“ řek Snape. (Jop, na tohle ti tak skočí…)
„Dík, prrifesore.“ řekla lnkna.
Lenka upustila třídul. Nechala mně se snapem na trest.
„Kolik sy slišela zmetku“ zavrčel. (A proč se teda vlastně snažil to zakrýt… no nic, moc v tom hledám logiku)
„Cojako“ sem se rozhodla hrát hlupou. (to ti šlo, co?)
„Hm,pf!“ pak začal pracovat na lekvtaru.
Navečeři sem začla jist picu (nechybí tam interpunkce?)(blé...stačí Brumbál a Snape)a pak sem vzaka mou kolu na pytí. (Která se liší od koly na šňupání) To chutná divně sem sy říkala dyž sem tu lymonádu pyla.
Pak svjet upadl v tenmotu. (Jo! Prosím, jo!! Odvolávám všechno špatné, ona má aspoň ten rozum zemřít!) (MS a zemřít tak jednoduše? To se mi nezdá... nemá to ještě jedenáct kapitol? :/)(no má, ale ostatní to nevědí a pokud budou mít naději, budou vyhlížet další kapitolu :D)







Žádné komentáře:

Okomentovat