středa 26. dubna 2017

Láska je válka 4


Ano, vím. Opravdu dlouho tu nic nepřibylo. Chyba je jen a pouze na mé straně, Hwol mi to poslal už před... měsícem (?). Tak si to užijte a já jdu na pátou kapitolu.
Claw

Kapča 4
Pozn. aut.: CO TOKURVA S MÍM PŘÍBJEHEM! HÁ SEM HO ZASE ZVEŘEJNILA! (co to kurva?? proč jako??)(ano, proč? to ho nemohla smazat?)MISLÍM ŽE BI BILO CHITRÝ ZVEŘEJNIT DALŠÝ KAPČU BRZO! (asi jo, aspoň to budeme mít za sebou.)(kdyby se zveřejněním počkala rok, tak by jí třeba došlo, že je to hrozné. no nic...)ČTĚTE & KENEMTUJNTE! (ano, budu tě kamenovat. s radostí.)
Zbudila sem se dalšá den v ne moc ničnim (ne moc dobrý) křídle. Vyděla sem jak paní Pomfrejová zacházý s kupu růz. letkvarů.
„si zhůru?“ zeptala se.
„očivydně“ otpovjeděla sem. Pak vešly fr4d a jrorge. (Hwole, ty máš chemii delší dobu. jsou tohle nějaké bojové plyny?)(Asi ne, francium je moc vzácné na to, aby získali čtyři moly, a D jsem v periodické soustavě prvků ještě nenašel.")
„si vpoho“ řekkli fstejnou chvýli a pak mně objaly. (dojetím změnili/y pohlaví)
„ co co stalo“ řekla sem-koktavě a debilněji než obvykle.
„Otravila ses.“ řek Jorge (Pán trollficů: Návrat Jorge) čímš mi otpovjeděl.
„KDPO BI TĚ CHTĚL ORÁVIT MÁ SLATKÁ CARO“ (Otázka zní: Kdo by nechtěl?)(Frfourd)
vzlikl Frwd a objal mně.(Není jediný, kdo vzlyká. To to jméno nemůže napsat dobře?) Plácla sem ho přez záda a žekla že sem fpoho.
Pak bumbl (Jedno se jí musí nechat, tyhle jména jí jdou obměňovat neskutečně.) fchází do mýtsnosti.
„zajmá mně to samé.“ Řekl.
„mislím že to bil Snape“ řekl fered. (Buch...) Zlapala sem po vzduchu jak fredcd vjeděl? (Nevěděl, drahoušku. Ještě schválně řekl, že si to myslí.) Musel to slišel ot svého zlého bráchi RONA! (Doufám, že ano, protože to by znamenalo, že se neobtěžoval ji varovat.)
„nemúžem obvyňovat bes důzaků“ řekl brunmbal.
„Ale jí vim že to bil on“ Řekla sem. (Ne, nevíš. Ani jsi nevěděla, co se ti stalo.)
„Nemúžeš vynit servuse ze fšeho“ řekl Burmbál
„Ale“ začla sem
„TO BI STAČILO“ zaječel Brumbál. Musý Snapea (Aleluja! Ona napsala OBĚ DVĚ jména správně!) moc moc mylovat. (A nebo jen umí uvažovat a zná presumpci neviny.) Pak odsupjel.
„Jaxi vjeděl o Sneppovi?“ zeptala sem se.
„Noo já tě slišel mlucit s hagrusem.“ Freed otpovjeděl. (Asi jsem se radoval moc brzo.)
Ten večer sem se dostala z nemocničího křída. (Lečím se richle). (bohužel ano, ale my s Claw na tom určitě ještě zapracujeme…)(a to jak na zabití Cary, tak na rychlosti našeho léčení, protože se obávám, že bez pokroku se z těch kapitol nevzpamatuju.) Pak sem šla po šlolních pozemcích. Vbjehla sem to nikoho jynšího neš: HARRYHO POTTRA. (NEEE!)(ale no tak, ještě mi řekni, že jsi to nečekal.)(Ne, já čekal Draca.)(Teď nevím, co by bylo horší.)
„Čau“ řekla sem mu.
„Čau, Caro, musým se na něco zeptat“ Harry se pak začervenal. (Sakra, není ani záporák. Takže je debil.)
„Co, to je?L (death note nech na pokoji!) řekla dem.
„No já tě vyděl kolem školy a… a-a-ale nikdy sem nemněl šanci abich..“
„Šanci naco,“ peptala sem se moc zvjedavá.
„Abych se naučil základy svého rodného jazyku.“
(„Chtěla bis vít má holka?“) zeptal se s úsmněvem. (Nepřej si mně, jakou já ti uviju!)
Minujtu sem otom přemíšlela. (Ona umí myslet?) Nechtla sem říct ne to by bilo moc ošklivé a já sem mox hosná osoba. (Ano, si hrosná. Jak by řekla Fleur.) Byl heskí to bilo jasný. (Aha. Takže ona nechtěla říct ne, protože je hodná. Jo, a on je mimochodem hezký, ale to na to nemělo vliv.)(Ne, jak by mohlo? :D) Ale já milovala frreda a Jorge. Co kdibich s ním chodila abi žárlily? To bi nebilo ošklivé. (Nevím, kdo tě učil, co je ošklivé a co ne, Caro, ale několik důležitých lekcí jsi určitě promeškala.) Dám mu čanci a uvydím co fred a Jorg udělaní. U smlála sem se.
„Ano.“ Otpovjeděla sem. Viskočil radostí. Vzaly sme se za ruce a šli z jisté kliniky, kde provádějí jisté operace do nebelvírské společenké mýstnosti. Mislela sem na jednu vjec:
Co sem se chistala říct fredovy a Jorgemu? (asi jsem masochista, ale celkem mě to zajímá.)
Pozn. aut.: JEMI LÍTO ALE MUSÝTE SY POČKA NA PŘÍŠTĚ! (och, jsem tak napjatý) CO JIM CARA ŘEKNE? (začíná mi to připomínat telenovelu) KONEMTUJETE A ŘEKNĚTE JAK DOBŘE SEM TO NAPSALA!2 (promiň, ale nemám vykládat lži.)

Žádné komentáře:

Okomentovat