čtvrtek 4. května 2017

Láska je válka 5

Zdravím. Opět po nějaké době vám přinášíme novou kapitolu naší telenovely, tentokrát navíc s dvojnásobkem autorských poznámek. Tak si ten příběh užijte (nebo jej aspoň zkuste vydržet bez sebevraždy) a přeji vám, aby bylo vaše bydliště postiženo hurikánem a nemuseli jste do školy. 
Hwol


Kapča 5
Pozn. aut.: VÝM ŽE VI FŠICHNI MILÍ ČTENÁŘI (NE TI BLBÝ CO KRITYZUJOU!) STE ČEKALY NA DALŠÍ KAPČU!!! (Tak proč ji píšeš, když nezajímá nikoho?) PROSÝM ČTĚTE A PYŠTE HEEEEEEEEZKÉ KOMNETY! (Komety? Promiň, ale na seskupení prachu a ledu se moc dobře nepíše.)


Pozn. aut. 2: TAKŽE JÁ TO TADY DNESKA ZVEŘEJŇUJU ABISTE SE DOROVNALY S FANFICTION.NET & TAKI SEM DOUFALA ŽE BI SE OBJEVYL HURYKÁN ABICH chcípla a neotravovala náhodné čtenáře 
NEMUSELA DĚLAT DOMÁCÍ ÚKOLY ALE MÁM JICH MOC MOŽNÁ BICH MNĚLA ZÝTRA ŠKOLU VINECHAT PÁČ ZATÍM SE HURYKÁN NEOBJEVYL. (Přestanu chodit do školy, protože tady nebyl hurikán! A ani Hurikán. He he...)
(Tak to se u nás na škole děje taky, akorát že tady se prostě do školy nejde a nikdo se nevymlouvá na absenci hurikánu. Nebo Hurikána nebo Peety nebo jakékoli postavy.)TATO KAPČA: ZAPOMENE CARA NA FREDA & JORGE! TOLYK NAPJETÍ!

(Pozn. překl.: Tohle je autorská poznámka, která do příběhu nepatří - autorka je psala při zveřejňování už napsaného příběhu na stránce, odkud tu hrůzu beru já. Protože do příběhu nepatří, obvykle je nepřekládám, ale tahle je tak geniální, že jsem neodolal.)

Tak že já a hary sme otevřely dveře do společenkich oděvů. Seděl tam fred a Jorge.(On ten fred není tak významný jako Španěl Jorge, proto je malým.)
„Ahoj Caro. Ahoj hary“ řekli.
„Čau!“ řekli sme fstejnou chvíli.
„Hádejte co?“ řekl Harry. 

"Řítí se na nás atomová bomba a za chvilku zemřeme! Teď pojďme udělat na 'Sevryse' poslední 'šprím'!"
„Co“ řekly dvojčata které to zajalo. (Tak ona je opravdu dokonalá MS. Nic neudělá a přece jsou hned zajati. V další větě je deportuje do Azkabanu?)
„Chodíme spolu!“ řekla sem vesela. (Ano, to je nepochybně ten nejlepší způsob, jak jim to říct.)
(Jen tak pro zajímavost, jak bys to oznámil ty?)(No to je dobrá otázka, sám vím jen, že "Hádejte co, chodíme spolu!" bych vyloučil okamžitě. Asi bych rozšířil klepy a nechal je ty klepy zaslechnout) 
Oba se smutně koukli dolů. Možná je malá šance že mně mylují.! (Tomu říkám ovládání psychologie.)
„Och…“ řekl Jorge.
„Zýtra tě uvydíme“ Pak sem šla spát do své postle (zatím ještě do své).
Další ráno sem fstoupila do velké sýně. Vyděla sem harryho freda a Jorege. Tak sem si sedla vedle harryho. Polýbil mně na rty. Objala sem ho a vyděla sem přes jeho rameno jak ne něj Fred a Jorge zýrají. Gdyš (*Bum do stěny.*) sem dojedla moje valfle a mléko šla sem zrovna do letkvarů.(Do jediného předmětu, který v tomto au existuje.)(A divíš se? Brumál najal Snapea, Snapa, Sanse, snapa, Snejpa a já nevím koho dalšího a na další učitele nezbyly galeony.) Jak sme čekaly neš se snape objeví, uvyděla sem rona Nevyla a lenku. Vipadalo to že je něco ve vzduchu, protože jsem omylem zabloudila na hodiny nižšího ročníku. (A co dělá Lenka v hodinách vyššího ročníku a jiných kolejí je také záhadou.) dyskutují něco důležité.
„HEJ!“ kříčela sem. „JESLI NĚCO CHCETE ŘÍCT TAK AŤ TO KAŽDÝ SLIŠÍ! NENÍ HESKÉ TAJNŮSKAŘIT!“ (*mlátí hlavou do zdi* Ano, jak si dovolují o něčem mluvit v soukromí!)(*přinese pytlík s ledem a připojí se.*)
Nevyl se na mně podíval. Ti tři mě opklopily začaly se rozmáchat. Frd (Prd?) pak skočil před mně. (Což je proti obklíčení nesmírně účinné.) Joege je fšecky chytl zezadu. (Tři své vrstevníky stojící v kroužku? To popírá fyzikální zákony, i kdyby si ruce vypůjčil od Saxány.)(No ono i ti tři vrstevníci v kroužku popírají logiku. Ale trojúhleník asi není dost kůl.)(No tak stojící v trojúhelníku, ty pedantko. Hlavní je to, že nestáli v řadě, takže zezadu mohl chytit maximálně některé.)Zhlédla sem na ně.
„Zachránily ste mně!“ řekla sem a objala je. (Jsem jediný, kdo se v tom ztrácí? Doposud jsem měl dojem, že na ni útočili.) Jorge pustil trio na zem. Pak přišel Sape.
„CARS QUEEN! ŠKOLNÍ TREST!“ ON zařval. (Ty auta nech na pokoji a věnuj se studentům.) 

„Ale já ne“ skusila sem protestovat.
„NE ŠKOLNÍ TREST!“ (Oslovení Nea, nebo zavedení nového pojmu "neškolní" trest?)(Nebo se možná nemůže rozhodnout.)
Po školním trestu sem opustila snapovu učdbnu. Šla sem kolem jezera a vyděla harryho.
„Caro sem“ řval. Šla sem tam. (Celkem brzo ji začal komandovat.)(Haf!)
„Harryyyyyyy!“ zaječela sem jak sem ho objaa, protože mi vrazil nůž do zad. Nechápavě jsem se svými extra oči dívala do těch jeho, které měly barvu ropuchy. A pak jsem zemřela. Ko-nec. MY sme dyskutovaly o mnoha různých vjecech jako obl. jídlo hri předmněty a další vjeci. Pak sme začli mluvyt o famfprálu.(Prostě konverzace na úrovňy.)
„Caro potřebujem dalšího střelce jinak nemúžem jetos hrát proti zmijozlu.“ Řekl harry smutně.&nbs(Slyšel jsi někdy slovo konkurz?)(Taková protekce!) Zajímalo mně co bich mohla udělat abich mu bofla! „Budu hrát střelce!“ oznámyla sem. (Ani se ho nezeptáš, jestli tě přijme?) Bít v famfprálovém týmu bi bila sranda! (Bít novou členku týmu my byla sranda.) Mohla bich častěji vydět freda a jorhe a harryho.
„Dík!“ Pal! A Cara zemřela, zasažena municí. (mně políbil) To mně uvnitř úplně vzrušilo! (Ano, tak to je novinka. Polibky člověka vzruší!)
Další den sem šla nafštívit jednu z mích blýských BFFL (=Best Friends For Losers), Hermionu. (Ono je to správně. *Spadne jí čelist.*) Moc sme letos nemluvily páč mně zamněstávali šklolní tresty a ji zamněstnávaly mylostné rady (Moment, co??)(Byla zaměstnána v milostném řádu?). Dycky my dala dobrou radu o lásce. Vpotstatě každý kní šel. Bila na to ekspert. (Mluvíme o Hermioně Grangerové?) Moc lidí se kvůli ní dřív dalo do hromady. Selhla akorát dyš pomáhala Brumálovy dostat Snapa! Ok, to bi selhal každý zhledem k těm všem Snapovím odmýtnutí. (Díky všem bohům, na které nevěřím, za ono odmítnutí. Snalbuse bych nepřežila.)


Zaťukala sem jí na dveře.
„kdo to je“ řekla.
„Cara“ otpovjeděla sem. Otevřla dveře. Mněla na sobě růžové oblečené. Fakt to k ní sedělo. (Takže nemluvíme o Hermioně Grangerové, tak to se mi ulevilo.)
„jak ti múžu pomoc dneska?“ zeptala se.
„mám…“ začla sem.
„problém v lásce“ řekla. „svěř mně.“
„Hmmmm. No mám ráda frerda a Jorge ale chodím s harrym. Nabídl MY mýsto ve famfprálovém týmu. islím že žarlí? 
(Ano. Žárlí na to, že oni mají to štěstí a ty s nimi nechodíš.)
 Mněla bich se sním rozjít. Co dyš si mislí že ho využívám. Tak nějak ho mám rda! (Nejlepší vyznání lásky, jaké jsem doteď četl!)(A kolik jsi jich četl? O:))
„Mislím že bis mněla naslouchat srtci“ podívala sem se na ní nechápavje. 
(A co je to srtce? Hwole?)(Možná je zhulená a chce jí poradit, aby naslouchala tomu srnci, co kolem nich pořád poskakuje po fialové trávě.)(:D)
„Jesli máš fakt ráda harryho mněla bis sním zůstat. Jesli ne musýš zjistit jesli máš radši ferda nebo Jorge. Dyš chodíš se dvěma kluki je to podvádění výš. (Správný termín je biandrie. Tolik k její odbornosti ohledně milostných záležitostí.) Nebo bis mohla počkat a zistit jesli udělají první krok.“ Řekla. Žárofka mi zablykala v hlavje. (Jiným se rozsvítí, ale na to je ona moc tupá…)(No, i blikání je na její vakuum docela úspěch.) Přesně sem chápala, co my říká. (Pravděpodobně poprvé.) Ale jak zistit jesli mám ráda Harryho.
Celý den sem den sem debatovala jesli počkat na freda… nebo Jorge nebo se hnet s harrym rozejít. (Počkat. Ona chce chodit jak s Prdem, tak Jorgem? A s Harrym nechce chodit, protože by neměla čas?)(Ne. Ona chce chodit s oběma dvojčaty a nechce chodit s Harrym. Vzhledem k její inteligenci si ovšem mezi těmito věcmi nedovede vybrat.)(Tak jo...*Se zoufalým výrazem čte poslední odstavce.*) Koukaka sem se na mé nohy.
Možná o fredovy a Jorgeovy mislím až moc. Mněa bich aspoň snažit bít kolem harryho bes přemíšlení o nich nebo jejich supersexy rodých vlasech. (A tahle neví, koho miluje… Zabijte ji někdo.)(*hledá náboje.*) 
Zavrtěla sem hlavou. Harry pak ke mně přišel a přerušil mé mišlenki. (O tom si dovolím pochybovat.)„Čau“ řekl „setkáme se u jezýrka v sobotu. Můžem tam mýt piknik“ řekl.(Taky tak rádi vtrhnete do parku a začnete lidi na pikniku mýt jarem a vodou?) Usmála sem se sobota bila zítra a to bi bil bezva čas mislet jen na harryho. A zapomnět na Jorge a Freda.
Pozn. aut.: DALŠÝ KAPČA JE PIKNIK! PLS KONEMTUJTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!  (Tuším, že neeeeeeeeeeeeeeeeeee)

Žádné komentáře:

Okomentovat