úterý 23. května 2017

The end or the begenning? [Ninjago] - 5. You have no right!!

V minulém díle: Yay....tuhle skříň jsem dost dlouho neuklidnil,ale určitě tam něco bude.      
„Máš??" „Nwm,počkej."(ty zkratky jsou tak úžasné! je začátek kapitoly a už chci křičet.) (pokud to nebude mně do ucha, tak si posluž...) „pohni vtom do onoho tajného úkrytu vtrhlo policejní komando/teroristi a všechny postříleli. Konec.( je docela zima.") Tyvole,vždyť zmrznu já, že v tom županu bude krásné teplo,zmílila jsem se. (jo, toho jsme si všimli... co kdybys tak u sebe nosila Pravidla českého pravopisu?) „prosím! Pohni!" „kňučením to nevyřešíš." Už mi začaly mrznout nohy, tak si asi poskotačím (*zvrací do koše*) s ním v jeho posteli nebo nějak zahřeju. Opravdu to sranda nebyladokonce i slovosled umrzl. „mám něco,ale nevím jestli ťi (Lerie, pomoc!) (něco se ti ťi snad na tom nelíbí?)(ááá!)to nebude moc velké." „Děj je ubohý (to sem)!!" (když si tak ten rozhovor tak čtu, tak to zní, jako by dělali úplně něco jiného...)
„Doufám,že máš namířeno do nejbližšího blázince (už jít).!" „Né proč" (ušklíbl se) „Děláš si srandu před tebou nikdy!" (tohle nedám. to. opravdu. nedám!) (a za tři, dva, jedna, teď se spolu vyspí...)



„Ale...noták..." Vykopala mě z mého vlastního pokoje,rudá na tvářích. (jo, to bych byla taky, kdybych neuměla svůj rodný jazyk...) Zabouchla dveře. Nad tím to se člověk musí zasmát.(zajímavé. já se teda nesměju. znamená to, že nejsem člověk? jupí.) (mám ti připomenout, že jsi upír, Claw?)(já mám pouze světlou pleť a piju některým lidem krev. síla a krása se jaksi vytratila.) Jenže já to v sobě už nemohl dál dusit. Tak jsem spustil, byla to úleva pro mě. (on se pochcal?) (jako ani bych se vzhledem k logice povídky nedivila...) Tak moc jsem se smál,že to šlo hodně nahlas slyšet. „co ti přijde tak k smíchu!!" Uraženě na mě zavrčela. Já se smál jak blbí  a nepřestával kvůli tomu jsem byl na zemi,popadajíc se za břicho (originální). Snažil jsem se jí vysvětlit,ale já nemohl ten smích mě mučil. (tak to jsi asi ještě nepotkal mě a Claw...)(*ďábelsky se směje*)Pak vyšla ze dveří mírně uražená s dost nechápavím výrazem a úplně rudýma tvářema. Já se smál dál jak pako. (proč jenom jak?) Najednou se na mě ušklíbla a k tomu mě začala lechtat. (jo... protože když mě někdo unese, začnu ho lechtat. jasně.) No já jsem myslel že umřu smíchy! „Ne!!-hahaha....toho!!!-hahaha....po!!-
haha....moc!!-.....!!!!" Už jsem z toho brečel tak jsem jí chytl za boky a přitiskl k sobě.  Teť ona za se řvala abych ji pustil. (přemýšlím, jestli při tom mají něco na sobě...)(taky tě to napadlo?) Chvíli jsme leželi na sebe na studené zemi a já popadal dech za tím co ona se smála dál, trochu soupeřila vykroutit se z mé ho objetí,ale neměla šanci >:3.  (to je tak debilní. má vůbec cenu to glosovat?) Až jsem se pořádně vydýchal, ona si ležela na mém hrudníku. Mě to samozřejmě nevadilo byl jsem spíš rád. Pak ale na mě něco špitla, „víš co?!.... "O točila se ke mě a chtěla doříct svou otázku..Jaký je rozdíl mezi mě a mně?“ ,ale já jí spíš přisunul blíž ke mně. (jak to může napsat jednou blbě a podruhé dobře?) (můj skromný odhad je takový, že to tipuje...) Naše tváře byly od sebe necelých pár centimetrů. Ah...měla tak nádherné oči tak nevinné, tajemné ale i žárlící. Je si ce ninja,ale jiná než ostatní. (Jako všechny hlavní hrdinky v povídkách téhle kvality.)Nechtěl jsem čekat na to co řekne. Můj hluboký polibek do převelice rudých tváři byl něco jiného. měla tak sladké rty. (může mi někdo vysvětlit, kde jí líbal? nebo radši ne, nechci to vědět...) Pak jsem,ale muset přerušit takovou krásnou chvíli když někdo začal klepat jak blbí na dveře. Odtáhla se z polibku a sedla si do turečka (ona rozsedla malého chlapce z Turecka!) vedle mě. „ Už jdu!!" Zařval jsem aby to ho nechal. Dívala se dost nejistě co se děje. „Kurva!!! Povídám,že už lezu!!" Sletěl (páni, on ty způsoby pohybu mění nějak rychle...) jsem schody co nejrychleji aby už přestal klepat nebo já bych mu tu držku rozbil!! Ona pomalu sešla schody, moje oblečení bylo asi "trochu" velké. (aha, ona šla pomalu kvůli velkému oblečení a ne kvůli naprosto cenzurováno polibku.)
Nevím co to mělo být,ale líbal božski. (zabijte mě, nebo mě zavalte tunou čokolády s alkoholovou náplní...) (nechceš náhodou rovnou ten alkohol? protože ten by právě teď bodl...)(bodla by i dýka... někde hezky do tepny autorky.) Noo někdo to,ale překazil. (našla jsem  chudáka čárku, která zdrhla ze scény, kde se líbali.) (chudák... bude mít psychické následky do konce života)Výstřelil jak blesk ke hlavním dveřím. Já šla asi tak 6,5 kroku za ním (asi šest a půl. asi...) (asi... co kdyby to bylo o pár nanometrů míň?). Jeho oblečení nebylo moc lehké nosit, mikina mi končila skoro do půlky mích stehen. Tepláky no... to se jako tepláky říct nedají. Spíš proň (ona tady vymýšlí úplně nová slova! teď ještě znát význam.) ho kraťase. Stoupl si přesně mezi dveře nešlo přes něho nic vidět. Radči (radči? radči?!) jsem stála opodál a sledovala co se děje. (Bum!)
To šéf přehnal sere mě s tím, vždy když má být schůze zavolá své posly. Hned jsem ho poslal do prdele. Pak mi něco podal, tašku s věcma. „Na co!" Nic neřekl a odešel. (se ani nedivím, když nepoznáš větu tázací od věty rozkazovací...) Ta jen stála opodál a pozorovala. Rozbalil jsem tu tašku, aha že mě to nenapadlo dřív. V tašce byly dva mozky.

Držel nějakou tašku a vtom oblečení, v jeho ruce jsem spatřila můj mobil „jé můj mobil!!" Okamžitě jsem mu můj mobil vytrhla z rukou. „Vrať to!!!" „Né,né!! Tohle je soukromí majetek!! :P" Hodil po mně černé oblečení. „To si obleč." No klobouk dolů,přesná moje velikost. Chtěla jsem se podívat Sakra, je vybitý. Asi mě musel sledovat jak jsem se snažila zapnout mobil. Jen se usmál a ukázal SIMku. „Hej!! Vrať mi to!!!" Okamžitě jsem po něm vystartovala. (radši se nebudu ptát jakým způsobem...) Naschvál dál ruku co nejvýš. Nebyla šance mu to sebrat. Poskakovala jsem předním a snažila si vzít svou věc na kterou nemá právo. Proklínám svou výšku. (jako že tě z ní vyhodili? aha, jo promiň, ty by ses tam stejně ani nedostala...) „Vrať mi to nemáš na to právo!!" Menší lézt na tebe. ( tak tohle jsem četla několikrát a pořád jsem nepřišla na význam.) (buď v klidu, já taky ne) Přestala jsem a dívala se naň ho naštvaně. „Mě to k smíchu nepřijde, už mi ten mozek konečně dej!." 

Né, za se (ona mě chce zabít!) (myslím, že není sama... teda občas) jsem se začal smát jak debil. Vždyť je tak malá a droboučká. Bylo to dost komické jak se snažila mi to vzít z ruky. Chvíli stála přede mnou a mračela se na mě. Opravdu výchova k pohledání. (že já se vůbec divím, že některé věty nechápu...) Vzájemné vypláznutí jazyku. Otočila se a dělala uraženou. Miluju malé lidi kteří jsou na někoho naštvaní. Jsou tak roztomilý :3.  (dochází mi projevy neštěstí a znechucení.) (mně dochází žluč ke zvracení...)Skočila po mě a já jsem neudržel balanc a jebl se o roh a umřel. Konec tohohle příběhu. „au!! Sakra, ono to pokračuje!!"„Promiň, já opravdu nechtěla!!" Je fakt nebezpečná! (jo to já taky, když někdo nechce umřít..)(opravdu je! umí škrtit)Viděl jsem chvíli rozmazaně,ale musel jsem si dávat bacha na ní aby si nevzala to co jí do ruk nepatří. Po menším soupeření, to vzdala sedla si na mě. Mlčky, trochu ustaraně. Bolela mě hlava. (to mě taky. ale já se nejebla o roh, ale o tuhle povídku. myšlenkově.) (chceš myšlenkový Ibalgin?)(Ibalgin nikdy nefunguje :() „Slez,ze mě!!" (necpi tam tu čárku jen proto, že dlouho nebyla.) „Ne!! Až mi řekneš jestli jsi vpoho. " (no já určitě ne)„ O to se starat nemusíš. Moje věc!"„No tím pádem se nezvednu."Začal jsem se zvedat,ale ona mi v tom bránila. Yes, zrak se mi vrátil do normálu. (On se mu někde zhoršil?) (jo... v tu chvíli, co ji uviděl) V ruce co jsem držel její SIMku jsem nenápadné natáhl za sebe. Postřehla to a začala se za ní zase pro ní drápat. (Tak za, nebo pro?!) (autorka ti dává svobodu si vybrat)(*prchá pryč od počítače.*)Toho jsem využil a převrátil ji na zem. Chytl jsem její drobné ruce. (A do háje, to zase bude. Proč jsou ty koše ve vlacích tak malé? Kde mám jako zvracet?) (můžeš zkusit z okna...)(ehm, nešlo otevřít...) A pousmál se nad tím jak se snažila vyprostit. „Pusť mě!!" Zavrčela a já ji jen dál prst na ty přenádherné narůžovělé rty. Měli jste ji vidět ta se červenala. (i čárka se styděla, a  proto utekla.) „Sss...." (Si jako hraje na hada? Jako by nestačil Voldemort v LIW.)Pustil jsem ji, protože jsem malém.zapomněl na tu schůzy(au!). Musíme být připravení zemřít. „Dělej to si obleč. Máš na to 10 minut. " (A co si má obléct? Vzduch?Tu mezeru před uvozovkami?)Šla dost naštvaně po schodech nahoru. Já se zatím převlékl. Černé džíny,bílou košily a na to černé sako. (ještě zapomněl na kravatu, na které by se mohl oběsit) Černé bríle a jsem hotov (já taky. Bríle? Bríle?!). Mezitím jak jsem se převlékl uběhlo 15 minut, za to mohla ona byla v koupelně a upravovala se. (autorka musí být schizofrenik. jinak si tohle "souvětí" nedokážu vysvětlit.)
On snad neumí klepat. Člověk se chce aspoň trochu upravit (a naučit se používat synonyma, ať tady dvacetkrát nečteme to samé slovo). S kravatou taky neumí xD. Chvíli nadával, že mu to nejde. Nwn proč, ale já to umím. (Umíš to proto, že si autorka usmyslela dát vám dvacet tisíc příležitostí na sebe šahat.) (třeba se to naučila, když byla u moci její druhá schizofrenní osobnost...) Stoupla jsem si před ním a začala mu vázat oprátku. Nemám moc v oblibě černou jsem radči v mnohem světlejších věcech. (A to souvisí s vázáním oprátky jak?) Za se jsem našla uňho (*hluboce dýchá* to snad ne! jak to promerlina mohla napsat?)zbraň. Couvla jsem trochu dál a dělala, že nic. (je ninja, ale bojí se zbraní... jasně) Můj oblek byl dost divný, (protože normální oblečení je out a to by Mary Sue nepřežila.) měla jsem to samé co on jenom jiná velikost a vzhled. (Buch! Ona měla to samé, ale vlastně to vypadalo úplně jinak. Jo! Takhle se popisuje!) Kravatu jsem naštěstí nepotřebovala.
Šli jsme k hlavním dveřím. Konečně! Čerství vzduch, otevřený prostor. Zastavil před dveře. Pobral klíče a otočil se na mě............................................................................................................ (Je to schválně, nebo jí zapadla klávesa s tečkou?) (bych řekla, že ji na tu klávesnici vypadly poslední zbytky mozku, který spáchal sebevraždu...)
Ou yeah!!! (Aha. To byl konec. Tak jo.) Gay's konečně další díl (Tak trochu fail...(Překlad:. Gejův/Gej je konečně další díl.) Ehm, proč nepočítá s hetero čtenáři?) (protože ti nejsou dost kůl) xD ten to krát jsem se překonala 1136 slov z 1136 slov špatně. Sry za chyby :'3.Moc děkuju všem lidem za to že se dívají: * (no, někteří to možná i čtou...)miluju vás (konečně platonická láska z druhé strany!) :3. Názor:??? (Něco bych napsala, ale ty tři otazníky to nepřekoná.) (a všimla sis té dvojtečky před těmi otazníky? :D) Mám takovou otázku.... moje fantazie mě opouští, takže lidstvo má šanci přežít.
Nwn co dál psát o.O! (Nic nepiš. Problém vyřešen.) Nwn jestli: drama,smrt,zkáza?! (tvoje? žádný problém...) Omlouvám se za opravy (heh?) :3

Míša <3


Žádné komentáře:

Okomentovat