středa 31. května 2017

Láska je válka 7

Přežije naše známá Mary Sue, nebo ne? A co máme v plánu s jejím tělem? A zastaví se konečně stopky odpočítávající trojku? To vše a mnoho dalšího se dozvíte v této kapitole, která je, nutno dodat, poněkud přeplněná glosami. 
Claw


Kapča 7
Pozn. aut. ZHEBNĚTE FŠICHNI S FF VI SKURVENCI STE KURVA SMAZALY MÚJ PŘÝBJEH! (*zatváří se spokojeně a pokouší se vypadat skromně*)(*mile se usmívá a zadržuje smích*) GDYŠ SEM BILA VE ŠKOLE! (Počkej, ty tam chodíš? Myslel jsem, že ses na ni v sedmi letech vykašlala!)(Hwole, ona tam pouze mlátila lidi...) TO J MOC HNUSNÝ! VŮBEC NEVÝM PROČ STE TO SMAZALY! (Napadá mě pár důvodů.) TAGŽE PŘESTAŇTE HEYTOVAT (to se dělá jak?)MNĚ A MÚJ PŘÍBJEH! FŠICHNI PROSTĚ ŽARLÍTE! 
(No neříkej…)


tAGŽE sem bila v jezeře a cýtila sem že mně ňeco táhn dolů. (Že by obří oliheň? *drží palce*)Skusila sem zůstat nahoče ale voda bila moc pošmurná. (Což ti v tvé nedoporučeníhodné snaze se zachránit brání jak konkrétně?) NemohIa sem sy vydět nohi! (No, tak ti je někdo usekl, no... *spěšně odhazuje katanu*) Začla sem ječet abi mně něgdo zachránil! (VE VODĚ??? Kde tě nikdo neuslyší a jen si vyplýtváš vzduch? Že jsi blbá, jsem věděl, ale až takhle…)(Pšt, neupozorňuj ji na to. Třeba se utopí.)
POMOC POMOC!" řvala sem a voda zaplavila mé plíce a zemřela jsem. A pokud mé marysueovské tělo někdo neznásilnil, tak tam hnije dodnes. Hary stál tam blísko domnívala sem se že .neumněl plavat! Pak sem uvyděla někoho vybjehnout z budovi. (Voda světlo lomí, ale že by až takhle? Nevidí si nohy a uvidí přes roh budovu školy, navíc když bojuje o život.) Bil ro JORGE A FRED! (Jak jinak...) Vyděla sem je spryntnovat v nějaké rychlosti k jezeru. (Chtěli se ujistit, že ji nikdo nezachrání, popřípadě ji dorazit.) A Jorge tam skočil první pak frde (a ona to vše krásně viděla a rozeznala je od sebe. jistě.)(Tak jasně. Její oči jsou přece schopné vidět všechno kromě jejích noh.)

Možná to nestihnou dčas mislela sem si jaxem furt klesala. (Hm. Mozek má největší spotřebu kyslíku. Jak je teda možné, že Cara Sue přemýšlí teď, když je bez vzduchu, více, než normálně?)(Její mozek se pokouší o sebevraždu.) Zavřela sem výčka a čekala na svou předčasnou smrt (a další slovo s překlepem… já se na to už vybodnu, to slovo se správně píše OPOŽDĚNOU!)

Cýtila sem že něgdo tahá mou ruzku. Byla to skupina hladových ďasovců! Cýtila sem že mně něgo táhn. (Jako bych to někde četla. Kde jsem to tak... A jo, v předchozí větě.) Možná to bila smrt co mně brala do nebe k mím rodičům! (Dej jim pokoj aspoň po smrti a mazej radši do pekla!)(Tam ne, to mi nemůžeš udělat! Ne že bych věřila na křesťanské kraviny, ale jistota je jistota.)(Co takhle nirvána? Tam by neotravovala nikoho.) Bila sem tak nějak šťatná že zemřu. (My víc, holka, my víc…) (*Vesele hledá formální černé šaty.* Sakra, nic. Hwole? Můžu jít na ten pohřeb v tak trochu kratší sukni?) (Jaký pohřeb? Jestli zemře, zůstane v jezeře.) (Ale kdyby omylem skončila u oken zmijozelské společenské místnosti, tak ji pohřbíme, ne? Rozhodně se na ni odmítám dívat.)Uvyděla bich fšecky ty lidi co mi moc chyběly. (Ale ty jim ne.) Cýtila sem pot sebou něco tvrdého (hihi...Jorge). Otevřela sem očy abich se vyděla na zemi. BILA SEM ZACHRNĚNÁ! (Jo on to byl jen sen… Chce to tu postel ještě zvýšit, Claw, takhle ji ty pády na zem ani nezraní.) (Nestěžuj si, sehnala jsem připínáčky. Můžeme je napustit jedem.) (To zní jako dobrý plán, spusťme to.) Oslavovala sem a objala svého zachránce. Jorge mně zachránil a fred taki! (Eh... Co udělal Fred?)
"DĚKUJU TAAAK MOC" zalkla sem a objala Jorge. (Kanibalismus!) Fered a Harru obs tvrdě cyvjely (tvrdý pohled, tvrdé y!) na Jorgeho, přesněji na jeho...víme. Poté si poklepali na čelo a prohlásili, že nemá vkus a že je asi slepý, hluchý a blbý.Otočila sem se abich vyděla jesli tam snaape furt je. Potom sem si najednou něco uvjedomila: SNAPE A VOLODOMORT SE MNĚ SNAŽILI ZABÍT! (No, nejen oni. Takhle mě a Hwola ignorovat!)(O mně třeba ani neví, já spíš vymýšlím plány…)(Kdy jsi ty vymýšlel plán?)(U téhle příšernosti skoro pořád, ale dokážu se udržet a nerealizovat je.)Já sem bila ten o mně mluvily! (Neřííííkeeej! A na to jsi došla sama?)(No, řekl jí to támhleten růžový nosorožec.) Spanikařila sem! Vjeděla sem že musím něko,u říct ale komu! (Řekni něco té čárce, kterou jsi vmáčkla mezi o a u. Očekává omluvu.) Bumbál a hragus to bít nemohli! Vjeděla sem přesně komu říct! (Jo? Ale skrývat to dokážeš dobře…)
"Poť caro!' fredův hlas mně vitrhl ze svých mišlenek. Cara poslechla. Začala se potit a po pár hodinách zemřela na dehydrataci. (aspoň ale poznala myšlenky fredova hlasu)Mi čtyři sme vešli do vnitř.
Pak sme šly nahoru do nebelvírské ložnice. (Všichni čtyři do jedné?)(To neplatí! Odpočítávala jsem pouze trojku, ne čtyřku!) Sedla sem sy do pohodlného rudého křela.
Harry sy sedl vedle mně a fred a jorge seděly na gauči. (Dva lidi v jednom křesle? Buďto si plete křeslo s gaučem nebo je anoreptička…)(*Pád z postele.*)(Ty glosuješ na posteli? :D)(Jasně, kde jinde?) Bila sem ráda že sem naživu a kolem lidí co mám nejrači. Začaly sme mluvit o famfprálovém zápase proti zmijozlu (tak proti zmiji, nebo proti zlu?).
"ten zápas je zítra caro" harry řekl. (To říká hodně brzo…)(Předtím chytal slovosled. Neúspěšně.)
"COŽE!" vijekla sem. "PROČ MI TO ŘÍKÁŠ TAKLE POZDĚ! JÁ ANI NEJSEM PŘYPRAVENÁ!" (pch, dotáhne si je do ložnice a řekne jim tohle...) lhala sem hary nevjeděla sem jak hrát střelce. já před tím hrála jenom chitače. (A tohle řekne těsně před prvním zápasem kapitánovi, který jí tak věřil, že ani nevypsal konkurz. No nezabili byste ji?)"Můžeme trémovat (zkratka pro "mít trému"?) tuto noc" nabýdl Jorge.
"Jo seženem celí tým abis bila připravená caro" pokračoval fred. (Co takhle alternativa – vykopněte ji z týmu a sežeňte někoho, kdo hrát umí.)(Třeba takovou Ginny.)(Opovaž se! Aspoň ta by mohla zůstat mimo tento příběh!)(No dobře, ať si na ni autorka raději nevzpomene.)


"Dík hoši" mněli sme fšichni skupinové objetí(*s povzdechem spouští pozastavené stopky.*).
Potom ten večer sem se začala bát o snapa a volodmorta. (Jestli to má být způsob, jak vychválit její nemilující duši, tak je hodně blbý. Navrhoval bych psychiatra, holka.)(Já se o ně také bojím. Voldy má zničené hlasivky ze "sičení" a Snape má depku, protože ho ta kráva přetvořila v idiota.) Kdy se pokusý příště a… cože! Opustla sem společenku abich si promluvyla s jednou osobou s kterou sem fakt potřebovala. (Hwole, zdá se mi, že se řídí tvojí radou.)(To mě překvapuje, ale ještě počkej, nechce se mi věřit, že by dostala rozum.)(Tak ne, no... Ale vypadalo to nadějně.)Vjeděla sem že bi vjeděl jak zastavyr snaepa a veldomorta, tento rok nás učil (Je dobré vidět, že její nový strach o ty dva jí nebrání v občanské povinnosti zastavit je). Vjeděla sem že bi mohl udržet fšecky moje tajemtsví jako sem držela jeho. (Otravně za nohu?) Znala sem ho ot smrti mích rodičů (chudák. už teď ho lituju). Oteřvela sem dveře jeho učebny. Seděl u stolu a opravoval pýsemki červeným perem.
Jmenuje se -
OMG TO JE NAPÍNAVÉ! (Hezké jméno.) JÁ VÝM ŽE MNĚ FŠICHNI BUDETE NESNÁŠET(Co tady dělá budoucí čas?!) ALE JÁ MÁM MOOOOOOOOC RÁDA NAPJETÍ! (Aha, to byl pokus o cliffhanger. Škoda že každému už z toho kvanta nápověd muselo dojít, o koho jde, ale co, každý musí nějak začít.) (Mozek mi zjevně emigroval do teplých krajin, protože mi to nedošlo. Ale tipuju Rema nebo Tichošlápka.) (Fakt, že ta postava měla být učitelem, jednoho z nich značně vylučuje.) (1. tohle je LIW, takže to nevylučuje ani Vernona Dudleyho a 2. bez mozku se přemýšlí blbě.) DOFÁM ŽE FŠICHNI VI MILÍ LIDI BUDETE KONEMTOVAT NE VI ZLÍ HNUSNÍ KOMENTÁŘI!!!
(Hwole, ty seš ale "hnusní komentář", že se nestydíš!)
(Já ne, já jsem ten zlý :D)

Žádné komentáře:

Okomentovat