středa 10. května 2017

Láska je válka 6

A další kapitola, kde se podíváme na "pyknik". Ale předtím si ještě užijete trochu toho špehování.
Nic zábavnějšího nevymyslím, zcela mě vyčerpalo glosování Ninjaga, které bude příště.
Tak si připravte sýrový popcorn, ať jste tematičtí a nezaduste se jím.
Claw


Kapča 6.
Pozn. aut.: PROČ FŠICHNO CAŘE ŘÝKÁTE MARU SUE! MENUJE SE CAR QUEEN NE MERU SUE!(Tohle jako by vypadlo z oka My Immortalu.) HOLKI MÉNEM SUE SOU ZLÝ! CARA JE MOCMOC MYLÁ! (Tak už by to taky mohla i ukázat…)(To bude překlep. Určitě tam má být "moc mytá" - jako že se Královna Auto moc koupe.)


Dalšý ráno sem šťasně vztala. Bila sem mooooc natěšená a ekststastická (*padá do mdlob*)(cotokurva?) ohledně dnešního pykniku! Slýbila sem sy že NEBUDU mislet na freeda y Jorge! (A už vidím jak to určitě splníš, když si to budeš pořád připomínat.)Hary budu mislet enom na harryho a na dva miliardy způsobů, jak mu zmršit jméno. Na něho a jeho nádherné vlasi a jeho hezoučke modré oči! (HARRY! CO JSI UDĚLAL S MATČINÝMA ZELENÝMA OČIMA, TY ZMETKU?)(Stal se obětí Mengeleho? Já tu autorku zabiju, ale nejdřív ji umlátím Kamenem Mudrců.)
(To by byla hezká ironie, vzít život tím, co ho může jakkoli prodloužit...) Usmála sem se snes bude NEJLEPŠÝ DEN MEHO ŽIVOTA! (A taky poslední...)


Scházela sem kl jezeru a přešla sem kolm snapovi učebny (Ano. Jen tak nenápadně jsi cestou z nebelvírské věže k jezeru zašla do sklepení. Vskutku nenápadné špehování Snapea.) a slišela sem ho mluvyt s někým. „Seeeevvvrrrssssssss ssssssssi“ zasičel hlas. (Mám teorii - "sičení" je lidské napodobování syčení.) „Jo múj pane“ snape řekl. „Výššššššššš co po to bje (Poseidóne!) chci!“ hlas řekl. (Nová fanouškovská teorie – Voldemort je ve skutečnosti Nagini a vysoký hlas má v knihách proto, že Nagini je holka. Syčet by už ale nemusel.)(To je dokonalé.)„ano múj pane múj další pokud bude tuto noc!“ sndnpe zajasal. (To je nějaká šifra?) „Jo ona mussssssssí být mrtvá neš ti viprší čas pamatuješ sy to doufám?“ prksnul ten hlas. (Byl tak děsivý, že se vyměnilo y a i, což vyděsilo Claw, která zrovna hledala náboje.) Počítám že snape kívl nebo tak ňák zagestsikloval (*chápe se dýky*)(dýka ti stačit nebude...)(Proč? Jedná tupá zbraň je všechno, co v dané chvíli potřebuju.)(Jediná tupá zbraň tady je autorka.)ano nějak. (chápe někdo tu větu?)(já jo, trochu.)(a jak?)(cařiny myšlenky: předpokládám, že Snape kývl, nebo podobně zagestikuloual. ano, nějak. (stačí takhle?))(jojo, skoro jsi to odhadla správně)(jen skoro?)(Předpokládám, že Snape kývl, nebo nějak podobně zagestikuloval "Ano.")(aha...takový tozbor tady :D)

Gdyš se dveře s vzáním otevřeli vybjehla sem ven do jezera, kde jsem se konečně utopila a přestala otravovat slušné lidi. A i ty neslušné. Jen jezerní lid nebyl z její mrtvoly zrovna nadšený. „ahoj harry“ řekla sem s sedla vedle něho. „čus“ řekl a vindal košýk (a já jsem myslela, že bude nějaká akce. zív.)na pyknik. Snědl cosy (nezbytná informace) a já a on sme snědly šunku a síroví sentvič (to byla tvoje práce, Claw?)(nemohla jsem najít náboje, tak jsem vykradla školní sklad chemikálií *odkládá laboratorní plášť a stahuje si rukavice*kdyby něco, tak jsem byla u tebe, jo?)(neboj, alibi máš zajištěný.). „Mmmmm,“ řekla sem „dík“ „nemáš zaco“ otpovjeděla Claw a ďábelsky se usmála. Jen se hezky napapej a potom zkapej. „hele caro!“ „jo“ řekla sem otpovídajýce mu. (Proč tahle autorka na rozdíl od ostatních lidí nepochopila, že když neumí přechodníky, tak je používat nemusí, je mimo mé chápání.)(Je to kůl. V jejím srdci.) „Mám pro tebe něco.“ Řekl „zavři očy“ Poslechla sem a zavřela očy. Cýtila sem cosy kolem mého krku. (Prosím, ať je to jedovatý pavouk.)(Jedovatý had, ten spíš. Jedovatého pavouka by cítíla spíš na krku.)(Had...že by to Snap nevydržel?) "Otevři" řekl gdyš sem otevřela moje očy. (Tohle miluju, ona otevře oči, a on se snaží rychle udržet svou iluzi moci tím, že jí řekne, aby otevřela oči)Vyděla sem jak se usmývá a tak sem se koukla na krk.

Bil tam náhdrelník co tam bilo napsaný „parntnerka“ (aha, takže Harry koupil nějaký asijský šunt. chudáci dělníci, nedostali ani pořádnou předlohu...). Koukla sem se na něj (Jak předtím věděla, že on se usmívá? Telepatie?)a on mněl jiný co tam bilo „parntner“. Bili to části srdíčka nějakého ubohého milovníka jazyka, který si to bez jakékoli přípravy přečetl!

Skočyla sem do jeho obětí a slišela spoza sebe. (Nemá už těch Mary Sue schopností dost i bez supersluchu?)(Právě skočila do Lily, Jamese, Dobbyho a Hedviky...takže jo, má jich víc, než dost.) "FUUUUUUJ! Náhdrelníki sou pro gay lidi jako Brumlál!" harry mně z šoku skoro pustil. (Takhle to zní, jako by to říkal on… )(To neřekla Cara?) Položil mně na zem a otičili sme se abychom vyděly shnapea! (Shnape, Shnape, ty jsi zase za debila...) Najednou sem cýtila že mně odhocila síla a spadla sem do jezýrka! (YES! USE THE FORCE, LUKE!)
 Pozn. aut.: VÍM ŽE TO JE KRÁTKÍ ALE ZÍTRA ZVEŘEJNÍM DALŠÝ! PŘEŽYJE CARA (no, snad ne.) KONEMTUJTEEEEEEE A ŘEKŇETW MI CO SY MISLÍTE. KDIŽ ŘÍKÁM KOMNEMTUJTE MISLÍM TY HODNÉ LIDI CO TO FAKT ČTOU. (Takže nás, hodný v rámci možností jsem a čtu to.) (Mám pocit, že se u tebe začínají projevovat příznaky blbosti ze špatně napsaného textu. Co jsi to chtěl říct?)VY HNUSNÍ LIDI S HNUSNÍMY KOMNETY (Chlípní hnusníci! Hnusní chlípníci!) STE S SNAPEM A VOLDOMORTEM! (Co je lepší, jedna Mařena, postižený Harry, Prd a přistěhovalec Jorge, nebo homofob Snap a "sičící" Voldy?)

Žádné komentáře:

Okomentovat