středa 7. června 2017

The end or the begenning? [Ninjago] - 6. Come along!!!

OMG!!! Už jste viděli session 7 a 8? (neviděla, nevím co to je a ani to vědět nechci) Já ano a je to super. (Lhářka... 8. podle googlu ještě nevyšla.) Mám takovou radost,že Coul je za(se člověkem a má novou schopnost. xD (Říká ti něco slovní spojení „upozorňování na spoilery“?) Ale za se (lerie, ty lhářko! říkala jsi, že to tu nebude...) v session 8 mají kruto přísné mega super ultra boží obleky x3 doporučím aby jste se aspoň podívaly najeden díl a budete fascinováni (mně bohatě stačí tvá úžasná povídka). Taky mi udělaly radost (nevěděla jsem, že autorem Ninjaga, dabérem atd. jsou jen ženy.), že Kai i Nya konečně našli své rodiče....no víc prozrazovat nebudu (beztak jsi prozradila, co se dalo...) :3 na to se pak může te (můžu jí prosím konečně zabít?)(že se vůbec ptáš.) kuknout. Přeju pěkné čtení :3 (to čtení bude všelijaké, ale tímto slovem bych to nedefinovala...)(to čtení bude obdoba mučení.)



V minulém díle: Šli jsme k hlavním dveřím. Konečně! Čerství vzduch, otevřený prostor. Zastavil před dveře. Pobral klíče a otočit se na mě.... (to je divné... tohoto vadného popisu jsem si minule nevšimla... každopádně je hrozný)(Hej, já taky ne... Ale tak, já už ani nevím, kdo je kdo a nepamatuju si děj 1. kapitoly.)

***

Cesta trvala cca 2 hodiny. Nemohla jsem se ani podívat z okna, byla tmavá nešlo přes to nic vidět. Zastavil před obrovskou černou rakví, kde hlavní postavu, jejíž jméno si nepamatuju, pohřbil zaživa (budovou) , (ha! čárka, a dokonce i dobře umístěná... ještě takový detail té mezery, ale jako pokud to takhle půjde dál, tak to zas tak hrozné nebude...)(optimisto...)která sahala asi až k nebesům. Chytl mě za ruku a přitáhl si mě blíž k sobě. (Protože kdyby byla metr daleko, tak by ho určitě neslyšela.) „Řekneme si pár pravidel. Za 1. budeš poslouchat na slovo. 2. Budeš mluvit jen když se ti řekne. 3. budeš psát číslovky slovem. 4. přestaneš psát velká písmena náhodně. Jo... a před šéfem budeš mlčky umírat a koukat mimo jeho oči a neodpovídej na otázky. Nepotřebuju se díky tobě strapnit!!" (neboj, ty to zvládneš sám...)(„Strapnit“ z povrchu pryč nebo dohromady?)„nojo...... " „ Jo... a jestli myslíš na útěk tak to máš smůlu.(Svobodné myšlení je zakázáno a snímáno myšlenkoměrem.) S toho jen tak neutečeš." (to já evidentně od glosování Ninjaga taky ne...)(Jaký má systém pro určování s a z?)(já bych řekla, že v tom systém není...)

Vyšli jsme z výtahu v posledním patře. Na pravo byly obrovské dveře, stáli tam dva týpci v černém jeden byl větší než ten druhý ten menší měl blond vlasy....ckj!! (ne, neříkejte mi, že je to zkratka...)... vždyť to je bráška!! (počkat. takže to ckj!! je její bratr?)... Okamžitě jsem běžela k němu a objalaho tak silně, že zmizela i mezera.

Lloyd pov. (za tím se tečka nepíše... *zoufalý pohled*)
Ke mně přiběhla Ketty(tak takhle se jmenuje! věděla jsem, že to bylo něco neoriginálního, ale tohle mě nenapadlo.) v očích slzy a objala mě, já ji taky,byl jsem strašně moc rád, že ji vidím zdravou. (a co tak z toho udělat více vět, ne?)(Blázníš? To by přece mohlo dávat smysl. A to není kůl.) Spadl mi kámen ze srdce. Umím udělat větu jednoduchou. Věnoval jsem ji  a obrovské objetí charitě, ti dva se nás snažily rozdělit,ale já jim nedovolil, nechtěl jsem znova stratiť (Claw! toto už fakt nedám...)(a jak ti mám asi pomoct? už tak tady nad tím dějem vrčím.) sestřičku!! Ona se mě držela a snažila se držet co jí síly stačili já taky(držela se a snažila se držet. hm, to ti nestačí jedna varianta?)(mám tip... ona to píše pro retardované, kteří hned zapomenou, co zrovna četli). Najednou přestaly,mě to přišlo divný. (Zjevně pádili/y na další operace...) Seděli jsme na zemi a drželi se co nejvíc to šlo u sebe. Pomalé kroky k nám přicházeli,oni od nás odstupovaly. Velký stín se k nám pomalu,ale jistě přibližoval. Mám husí kůži, Ketty jsem stiskl co nejvíc k sobě, budu ji chránit!

***


Kai pov.
Probral jsem se v nějaké tmavé místnosti. Přitom mě začala šíleně bolet hlava a břicho. Jen tak tak jsem dýchal, hodně mě to bolelo při nádechu. Pamatuju si jen souboj(tak bych to zrovna nenazvala.), pak jak mě chtěli dostat do auta jsem se hodně bránil, museli mě asi zkopat. (nic si z toho nedělej, já bych tě taky "zkopala") Došlo mi, že tu nejsem sám. Nějaké kroky vedoucí ke mně byly slyšet za mnou. (fajn... není to tak hrozné, je to ještě horší.) Byl jsem připoutáni ke stropu rukama (protože používat řetězy není tak kůl)(no co, ruce byly ve slevě. Proč by utráceli za pouta/řetězy?), jen tak jsem se držel na špičkách.... Ze zadu něco švihlo. „Au!!! Sss...." Bič se mi zaryl až do svalů zad. Přišla další rána a další. Naštěstí se netrefil tam kde jsem to schytal před tím." Jsem ninja!! (Opravdu?) Ninja se nikdy nevzdá!!!" (kdyby byl ninja, tak by tohle určitě neřval... mám teorii, oni na ty ninji jen hrají parodii a všechny ty pravopisné chyby jsou schválně) Řval jsem si to pro sebe. Naschvál to prodlužoval byla to obrovská bolest, štípaly mě záda. Po 10 minutách strašného mučení (10 minut? pff... Claw musíme mu ukázat, co je pravé mučení)(mé agresivity a psychopatičnosti bylo dost.) mě pustil ze želízek. Spadl jsem naštěstí né na záda nebo by mě to zabilo. (jako myslím, že by to spoustě lidem nevadilo) Chytl mě silně za krk a natočil mojí hlavu k té jeho. Do jeho obličeje nešlo nic spatřit. (buď rád... ještě bys zjistil, že jsem to já. bych tě teprve mučila za ten slovosled) Buť jsem šel do bezvědomí nebo mě začal škrtit. (Lerie, do toho!)(s radostí!) Najednou do mě něco píchnul do krku, neměl jsem sílu se bránit (ta tečka to evidentně taky vzdala...)   


Ketty pov.
K nám přišla velká postava a za ní jeho bodyguardi a naštvaný slovosled. Okamžitě jsem se víc přimáčkla k Lloydovy po tom co on mě ještě víc (é...přišktil?). Čtyři proti dvou taková neférovka!! (to, že diskriminuješ písmenko m je taky pěkně nefér...) Pak nás odtrhli od sebe já se škrábala z jeho semknutí, marná snaha rozpoznat, zda to jsou oni nebo ony! Ten co mě unesl mě chytl a silně přitiskl moje tělo k zemi, hlavu mi natočil do strany a píchl mi něco do krku. (první jí bude líbat a teď jí bude píchat uspávací injekci... logika) Lloydovy to taky udělali,ale naň ho museli být dva. Nechápu proč nešla moje schopnost,kdyby šla tak by všichni letěli,ale jak to blokly?! (třeba používali správně pravopis a slovosled)

Probudila jsem se v malé věznici,vedle mě byl Lloud a Kai. (Obvykle jsou vězni v celách. Pokud nebyli při cestě do vězení bdělí, těžko můžou znát velikost budovy.) Dost mě to překvapilo, že je tu i Kai, spal, nevypadal na tom moc dobře. Měl pár škrábanců na obličeji, taky i za krvavělé (buch!)rány na těle co vypadaly jako by ho bičem práskali. Lloyd na tom nebyl až tak moc zle, jen měl zavázanou hlavu (určitě by se s tím obtěžovali...)(možná chtěli zakrýt díru po lobotomii.) a pár modřin. Byly (grr!) jsme připoutáni rukama ke zdi, štěstí, že jsme mohli aspoň sedět.

Pohled třetího
Všichni tři byly v malé věznici připoutáni. Až do té doby než se v malém zamřížovaném okně objevila Nya s Coule (ach, to skloňování jmen.). Šťastně se na sebe podívaly a úsměvy si oplatili. (Ji to nebije do očí?) Coule vyrval mříže z oken (nějaký silný, ne?) a proklouzly sem. (je Cloule holka nebo kluk? nebo je možné, že je transsexuál, který se nemůže rozhodnout, zda být kluk či holka...) (To už není ani transsexuál... beztak to hermafrodit!)

Nya pov.
Bylo mi jich moc líto jak tam seděli z mučení na té chladné zemi.(Aha...zajímavé. Takže si pamatujte: pokud vás někdo bude mučit, pravděpodobně potom budete sedět na chladné zemi.) Jak jsem si všimla svého bratra přispěchala jsem k němu a začala ho probouzet. Objala jsem ho s velkou radostí, že ho vidím. Coule mezi tím osvobodil Ketty,Lloyda a potom i Kaie. Jeden problém tu byl nemohli jsme Lloyda vzbudit, Ketty se snažila, ale marně. Kaiovy jsem pomohla vstanout na nohy. Sice odmítal mojí pomoc, ale nebyl čas musíme si pohnout něž si nás všimnou rozzuřené čárky. (vzhledem k vaší nešikovnosti si vás už beztak všimli...) Coule rychle sebral Lloyda na ramena a utíkaly jsme z tadyma, štěstí že letěl s námi Wo a Mishako. (To je zase kdo? A to tam jako jen tak náhodně letěli?) Naskočily jsme na loď (v lodi se očividně létá...) a co nejrychleji odsuď (koho že to mám soudit?)(hermafroditní postavy?) !!!


Pohled třetího (I tak se dá nazvat náhodný přechod do er formy, která se autorce hodila víc.)
Ninjové utíkající před hecry (fajn... vzdávám přinucení mého mozku to nečíst jako herci)(asi budu brzo mlátit hlavou do zdi...)na palubě Osudu (debilnější název vymyslet nemohli, co?)(a co na palubě ... ne, nemohli.), vyletěla do výšek nad mraky(tající loď! to byla asi extrémně lehká plachetnice.),ale nebyly sami v patách měli 5 vrtulníku. Byly dost dobře vybaveni zbraněmi, které byly určeny pro jistou nejmenovanou autorku. Bez nějakého varování začali palbu. (Buch! To jako měli vyhlásit „Hej vy, co zdrháte, teď začneme střílet.“?) Loď naštěstí díky Ketty a Nyi byla vylepšená,byla mnohem rychlejší a více panséřovaná (já to prostě nedám....) něž předtím, o výkonu se radči bavit nebudem dává to logiku :) (no..nedává. pokud byla více „opanséřovaná“, tak byla zjevně těžší. což znamená, že měla mít nižší výkon.)....... (ne, nedává, ale brát ti to nebudu) Nya převzala řízení lodi, zatím ostatní se snažili sundat vrtulníky z vánočního stromečku. Mishako doběhla (sakryš, to je holka?)do podpalubí za Lloydem ho ošetřit a probrat k životu. Coule, Ketty a Wo se staraly o vrtulníky (zklamu tě... vrtulníky nejsou podmětem, tudíž tam to y nepatří.) když v tom nepřátelé zasáhli jednu trysku (ta na plachetnicích není!). Loď se pomalu,ale jistě začala naklánět do boku dolů (tak do boku, nebo dolů?). Vrtulníky nepřestaly střílet. „Teť Ketty použij správě gramatiku (svou sílu jestli nechceš abychom všichni spadly)!!!" „Nyo!! Dva na pravoboku!!" (Dobře, takže oni myslí takovou tu divnou „vesmírnou loď“, že? Nesedělo by tady více něco jako „dva na dvanácti hodinách“? Aneb Claw se definitivně zcvokla.) Zařval Coule co mu dech stačil. (bych řekla hlasivky, ale proti gustu...) Všichni ve stresu, Ketty najednou zbělaly oči a vznesla se trochu výš, spáchala sebevraždu a s ní spadla celá loď (kolem ní se začala točit mohutná síla větru). Po tom to kroku se loď začala vracet na dané místo letu. „ První dole na levoboku!!" Wo zahlédl za lodí velký hustý dým, nebyl to jenom z toho vrtulníku co padal,ale i jeho lodi. (Ne, popisy nejsou autorčinou silnou stránkou.)„Ketty to dlouho nevydrží sensei(Hé? Tu japonštinu zrovna neumíme, co?) , loď se zase začíná naklánět!." „ Já vím Coule, musíme co nejdřív sundat ty vrtulníky z vánočního stromečku/sušáku na prádlo.!" Coule okamžitě začal strefovat ty dva na pravo, určitě měli v plánu nějak Ketty ohrozit, aby přestala tu loď rovnat. (a já myslela, že si chtěli zahrát piškvorky)

Co se stalo!!! (tak dramatické... tohle používají v dětských pořadech...) Loď zrychlila svou náklonnost a zběsile se vrhala dolů..........až na skály. Všichni chcípli a nebozí čtenáři mohli konečně oslavovat. No dobře, čeká nás ještě jeden díl... Dokonce dva.

No.... tak teť...(nic) :3. Moc se omlouvám,že teť jsem skoro nic nedělala,ale za to jsem si zlepšila dost předmětů. (musím konstatovat, že tvé znalosti češtiny to nezahrnovalo...) (musím se přidat s kousavou poznámkou, že se tvá čeština spíše zhoršila.)Ten to díl jsem kvůli vám dělala co každý den, večery, ale i hodiny matiky xD (takový rebel... většího jsem neviděla...)(a co já a metal v češtině/fyzice/na přednášce/všude?).( Tím si nechci stěžovat.)(My také ne...ha ha ha.)....Vy jste tak boží lidi (my jsme hlavně ateističtí, ale dobře..) já vás opravdu "spapám" (eh... myslím, že to zvládnu i bez toho)láskou moc ďakujem (kůl) za tolik schlédnutí (má cenu to vůbec komentovat?) (ne.)a hlasování. *0* x3 0.0 1149 slov. (Jen?!!)
Míša <3 (To srdíčko je asi příjmení...)

Žádné komentáře:

Okomentovat