středa 21. června 2017

Láska je válka 8

Co tady tak mám psát? Nevím, proto jen: užijte si další kapitolu, která ani po několikátém přečtení tak trochu nedává smysl...Jako vždy. Dobrá zpráva je, že tato povídka jich má jen dalších šest.  :)
Claw 




Kapča 8
Pozn. aut.: PROMYŇTE NEMOHLA SEM SEM PSÁT! (To nikomu nevadí.)BTW TU JE DALŠÍ KAPČA! (Tohle už ano.)& FF MNĚ NENECHÁ SEM PSÁT DO: 06-08-12 07:14 (chvíli jsem se začal radovat, než jsem si všiml toho datumu) (data… ale nedivím se, glosovat to poté, co bych četla originál a překládala, tak jsem v Bohnicích.) (No jo, jsem z toho překládání asi nějak zvyklý psát chyby…)JÁNEVÝM PROČ ALE BYLY HNUSNÍ FČERA TI BLBÝ BASTARDI!(Tím myslí nás? To nesedí…) (Tipl bych, že myslí ff.com, kde ji nenechají psát…) PROČ MNĚ TAK NESNÁŠEJ!? (To je mezi mnou a jimi…) BERU TO JAKO ŠANCY ZAPRCOVAT NA KAPČÁCH! (Zapracuj. Hodně, hodně zapracuj.)
…RENUS LUPPIN! (Jako bych to neříkal.) (Ale…co? Jak? Vždyť tohle není třetí ročník Pottera, ne?) (No a? Harry je očividně kapitán famfrpálového týmu a Snape učí lektvary…) (V tom případě tady nemají dvojčata co dělat...)
"Čau prefesore" řekla sem šťasná.
"ahoj carp (taky běžně nadávám svým známým do ryb…)" řekl a roscuchal my vlasy. "nějakí problém?" (Tvůj kladný přístup k ní.)
"Noo snaape a voldomort-" Pak vysvjetluju co se děje. (Docela by mě zajímalo, co mu říkala. Já si teda jen vybavuju několik stran nesmyslného střídání špehování Snapea a děje telenovely.) Pákrát pokíval hlavou zatím co pozorně poslouchal. Taki sem mu vysvjetlila tu věc s Mumbálem. (Ať přemýšlím, jak chci, žádnou si nevybavuju…) (Jediné co mě napadá je „Jsi Sexiii, snape“…ale to asi nemyslí, že?)Souhlasyl žese mu nic neřekne. Rebbus stejnak Brumála moc rád nemněl. (Nová fanouškovská teorie 2 – Rébus neboli Rebbus je kódové jméno pro Voldyho, který Brumbála pravděpodobně moc rád neměl, z Potterovy hodinky, která se nějak dozvěděla jeho pravé jméno.)
"Mislím že bysme jim mněli čelyt spolu!" Odbjehly sme do snapeova pokoje. (*otřeseně zírá na text ve wordu a snaží se zapudit nutkání zdrhnout.*Mluvyl s RONEM NEVYLEM A LEKNOU(Postavu Rona Nevyla neznám, Leknu také ne. Že já se vůbec zvu Potterheadem!)! Zalpala sen po dechu.
"ZRADILY STE NÁS PRO NĚJ!" zajrčela sem. (Trochu se ztrácím. Nebyli proti ní od začátku?) Jak mohly být v allyjanci (Hwole, pomoc...) se smapem. (*facepalm* A to jsme v minulé kapitole mysleli, že začala používat to, co jí zbývá z mozku.)
"HAHAHAH D****" Ron řekl. (Pozn. aut.: Vyhvjezdičkovala sem to kvúli ratingu. (S „bastardy“ výše se už neobtěžovala)) Nevyl a Linka se zasmláli.
"NIKDY BYSME SE STEBOU NESPOJILY" Nevyl urazyl (Vaše urážky jsou bohužel mizerné, napadá mě stovka lepších).
"Co máte fplánu" řekl Rennus (Poseidóne, proč?)hůlka semu třálsla vruce.
„Pouze tak trochu chceme ukončit trápení všech postav vyjma Cary.“
 „V pořádku, pokračujte.“
 Nejdřív namýřil húlkou na snapa pak nevyla pak rona pak lenku. Namýřil húlkou spátky na snapa pak nevyla pak rona pak zase leknu. (Nejsem si jistý, jestli jsi tak úplně pochopila smysl kopírování vět z fanfikcí do té tvojí…) Musel bít asi taaak zmatený páč je v této povídce za obzvlášť OOC debila. (tak to chvíly pokračovalo.) (Remusi, Remusi, co to s tebou udělali?)
"GDYŠ UDĚLAŠ NĚC TAK EKSTRAHLOUPÉ A ZÁKEŘNÉ JAKO TODLE NIC TÍM NEUDĚLÁŠ!" Snape se ďábelsky zasmíl. (Hrozně zákeřná věc, toto.)
"TA RETARDOVANÁ K**** NIC NEVZLÁDNE UDĚLAT TAKI Jen já jsem naprosto skvělej, že dokonce ani nepotřebuju slovosled!!!" Snapee pak uklázal húlkou na mně. "POĎME SE NEJ DŘÍV ZBAVYT TÉ HNUSNÉ BUĎYŠ KNIČMU (poprskala jsem si klávesnici. :/)! PÁN BUDE TAAAAAAAAK ŠŤASNÝ!" Snappe se zachichtl. (Helemese, že by se ten „příběh“ začal měnit k lepšímu? S tímhle odstavcem už bych i souhlasil!)
Snepe bil tak hnusní dycky mně urážel (Snapeova kopie ti pouze do očí řekla to, co si myslí všichni…)
Vjeděla sem že se něco děje. (A cena Sherlocka Holmese připadla… někomu jinému. Komukoli. To ti muselo dát práci, tohleto zaznamenat.) Pak sem zavřela mé vopdnaté modré očiať uš teda zemřu! (Ty toho taky naslibuješ a kde nic…)
"Sverssi nech mně sssi sss ní promluvyt" zasičela (Co s tím všichni mají? To je nějaký trend, tohleto, nebo...?) lenkna. Rion cedle lenky se zachetal. (Musím myslet optimisticky, už jen kousek těchto náhodných úderů do klávesnice, pardon, kapitoly.)
"Pane 1-" (Normální lidi se tedy chechtají spíš Hehehe nebo tak nějak.) (Popřípadě Muhehehe, což by teoreticky mohlo předcházet Cařině smrti.) (Muhehehe…)
"Jisssstě" Ronnova a lemčina tvář začali tát a mněnit tvar na…
BEKKATRICX která bila ron A VOLODOMORTA kterí bil leenka. (...) (Nějak násilní, ne?)"HAHA VJEDĚLA SEM ŽE TY MASKI ZAFUGNUJOU!" vijelkla bekkatickx. (*facepalm* Jak dlouho chodí dospělá žena v masce nedospělého kluka, aniž by si toho kdo všiml?)(Horší by to bylo jedině naopak. Jinak v téhle povídce? No, Bekkatickx pravděpodobně od první kapitoly, ale s Volodomortem je to složitější, mám pocit, že ze Snapova kabinetu byly slyšet hlasy jak Rona, tak Voldyho.) (Nebyly specifikované, obávám se, že ten druhý hlas byl asi Nevyl.)
Rennuz a já sme zalplali podechu. To je zlí!(To bych řekla.) Moooooc moocmoc mooooc zlí. (*mlátí hlavou do zdi* Mluví o své schopnosti vyjádřit se?) Zradily nás a sou volodmort a bekatricks. (Neříkeeeej!)
"Sssseššššleme teda ssssmrt!" zasičel volodomore. (Ale tohle už nemůže myslet vážně… Proč? Jak? Autorka musí být troll…)(Na to už jsem došel dávno…) (Teď nevím, zda mám slavit, nebo být tak trochu zklamaná... No, části mého mozku přiláká spíše oslava.)
Pozn. aut.: ZASE CVYLKA NAPJETÍ JÁ SEM FTOM ASY FAKT DOBRÁ (*facepalm*)! KONEMTUJTE A ŘEKNĚTE MY CO SY MYSLÝTE! (To už děláme jak dlouho…)
(Zatím nejhorší kapitola vůbec. Nedalo se v tom vyznat, měla jsem pocit, že zabiju SEBE a ne postavy/autorku, netuším, o čem byl děj… Sakra, vždyť tohle nemůže myslet vážně. )

Žádné komentáře:

Okomentovat