úterý 31. října 2017

Láska je válka 11

Skrz padající déšť a listí měsíce října vám konečně přinášíme novou kapitolu Lásky. Užijte si ji, nezapomeňte se udusit jídlem nebo si zničit obrazovku pitím... Znáte to.
Mimochodem, plánujeme sepsat slovníček pojmů, kde vysvětlíme slova a zkratky jako Mary Sue nebo AU. Takže pokud něco nechápete, nezapomeňte je nám napsat. A nebo použijte google.
A taky snad jednou sepíšeme seznam autorů. Pro tentokrát si budete muset vystačit s tím, že tuto kapitou jsem glosovala já, Claw (vlastník zelené barvičky) a  skvělý Hwol, mající barvičku červenou.

Kapča 11
Pozn. aut.: KOLIKRÁT VÁM MUSÝM ŘÍKAT ŽE SEM SKVJELÁ SPYSOVATELKA? (Ani jednou, stejně to nezafunguje.) (No, i když, treba bys to někomu neustálým opakováním dokázala vsugerovat... Ne.) PROSTĚ MY PŘESTAŇTE TRVDIT ŽE MI MUSÝ NĚKDO POMÁHAT! TO PŘECE DĚLÁ SARAH VSPOMÍNÁTE? (Řekla bych, že lidi mysleli spíš pomoc psychologa/psychiatra.) ZÁPLETKA JE FAJN! (Je. Škoda, že u tebe se nenachází.) TAK SKLAPMĚTE! BLVÝ FLAMEŘI!
“Dáme ti naše sýly!” řekla Rana vesele. Bila sem překvapnutá a moc moc mooooccc šťasná! (Drogy...) OMG fakt sou sem si mislla natšeně. (Tuhle větu jsem nepochopil ani já.) Co gdybych doszala jejich sýly co bi ses nima stalo!?M (Málem bychom s Hwolem umřeli, protože by to bylo něco hodně stupidního?)
“AHHH neboj se nestrastíme své sýly!“ řekla Denali.
“dobrí sem řekla. Pak my daly svoie sýly. (To šlo nějak... jednoduše.) Cýtila sem vlnu sýly. Cýtila sem jakoby mě trefilo 1000000 voltů. Pak sem uvyděla tmu. (Tohle zní nadějně…) (Chcípni, potvoro.)
“Si zhůru!" Vjeděla sem že ten hlas bil bumválův! Pak sem otevřela oči a uvyděla ho. (Kruci.) Vedle něj byly Haryr fred a Jorge. (Aha. Takže její schopnost je předělávat pohlaví!)
"AHOJ!" Řekla sem.
"4au oni" řekli spět. (Cara se přejmenovala?) (Zřejmě, vždyť i na začátku si na své jméno stěžovala.)
"Cose stalo?" optala se Harry. Řekla sem jim co se stalo.
"Vydělas nějaké ty husté sýly co si dostala?" (Začínám dostávat potřebu mlátit něčím o hlavu.) zeptala se Jorge. Vjeděla sem že se o mně zajímá! (*facepalm* Mužská verze zlatokopky zaměřená na magickou sílu. Nic romantičtějšího neexistuje.)  UsmláIa sen se. (A to se dělá jak?) Pak sem zavrtěla hlavou. 
"Aha takjo." Řelk fred.
"Mislím že bisme měli jít do lesa je zistit" řekl bumrbál. (Protože její schopnosti fungují pouze v lese.) (Kéž by...)
MI sme šly do lesa. Stoupla sem sy k stromu. To samé ostatní. Horge (fajn shipovací jméno pro Harryho a Jorgeho.) zalpal po dechu. 
"Co" sem řekla. "Tvoje vlasi sou jiné barvi!" vijekl. (A toho si jako do té doby nikdo nevšiml ???)
"A tvje očči!" řekl fted. Hary my hodil zrdcátko. (Které jen tak nosí po kapsách.) Chitla sem ho. Moje relfeksi se museli zelllllllpšit. (ÁÁÁÁ!*jeden facepalm za ten pravopis a jeden za její předchozí reflexy*) Koukla sem se do zrdcátka. Mněla sem jasně rúžové oči a fijalové vlasi. (Ach, Poseidóne. Tak se změnila v náhodnou anime postavu a co? Cosplayerky dokážou totéž... A nemají speciální "sýly") Zalapala sem po ddechu. Co gdybych uš nezýskala moje vlasi a očy spět? Pomislela sem na moje vlasi a očy. (To kopírování částí vět. Paráda.) Podívala sem se do zrdcátka znova. Povdechla sem si v ůlevje. MNĚLA SEM SPÁTKY MOJE VLASY A OČY.  
"to musý bít 1 ze tvích mnoha schopností caro" řwekl bumrmbaal. "stejně jako ty reflksy." (A k čemu jí to metamorfomágství bude?)
Pak sem nakopla radostí strom. ALE TEN SE SKÁCEL! (Jasněěěě…) (Ty z radosti nekopeš do stromů? Jsi ty normální?)
"OMG!" hary řekl.
"neboj" řekl fred jenom další schopnost!" (Neznělo jeho příjmení náhodou Weasley?)
"AHA!" Oni fšichni řekly. I já. (Začíná to připomínat ty divné pohádky pro malé děti.)
Pak sem viskoušela fšecky moje další schopnosti. Mněla sem suprsýlu, richlé refflaksy (stejně rychlé jako obyčejný člověk), mohla sem mněnit vlasi a očy na příšernější barvu než obvykle, múžu se změnit na jendorošce a výlu se všema jejich sýlama, taki mám tu suprschopnost co je taaak nebespečná že bi mě mohla zabít (kterou vyzkoušela taky?). (Tak tímhle posunula pojem Mary Sue na jiný level.) Pojmenovala sem své jednoroščí tělo Elita a mé výlý tělo Amelinda. (Ehm... cože?)
"A co její kousla?" zeptal se fred. (Co ji kouslo? Co jsem zase přeskočila?)
"OH mislím sy že bich jí nějaká měl naučit" řekl Brumbál. (Vřele souhlasím, milý Brumbále. JSI ŘEDITELEM ŠKOLY KOUZEL!) "Potom múže porazit Volomarta. (Nemůže.) Jinak sem právje dostal mého přítele grindivadla s alanabanu. (Ještě že z Alabamy se dá dostat poměrně lépe než z Azkabanu.) Chce tě potat caro a múže ti taky učit magii! Pak můžeme oživit Voldemorta a ten tě také může učit magii. Abys byla naprosto nejlepší Mary Sue ve všech alternatvních vesmírech fanfikcí!
Pak sme šly do burmbálovi učebny abichom potkali jeho kámoše otevřela sem dveře-! 
Pozn. aut.: HAHAHAHA ZASE SEM VÁS DOTSALA! (*zív* Jsem tak napjatý.) SRRY ŽESEM NEMOHLA ZVEŘEJNIT DALŠÝ KAPČU FČERA SEM POTKALA STARÉHO KÁMOŠE OD KDYŠ SEM BILA MALÁ! (Potěšilo ho, že ses vůbec nezměnila?) (Něco bych řekla, ale... *usíná*)

Žádné komentáře:

Okomentovat