sobota 11. února 2017

Láska je válka 1

Hwol tuhle povídku našel v angličtině, přeložil a oglosoval. Díky :) A vítej v týmu. 
V poslední kapitole budou i ukázky chudáka angličtiny. Těď si užijte/protrpte mučení češtiny. 
Claw



LÁSKA JE VÁLKA
Kapča JEDNA! Inrto Cara Pozn. aut.: TODLEEEEEE JE MŮJ NOVÍ PŘÍBĚH PLS ČTĚTE A KONEMTUJTE (pernamentku znám, ale tohle jsem ještě neviděl)! VÍM ŽE TO BUDETE LOVÍSKOVAT(tak určitě)
Menuju se Caroline Olivia Queen a chodím do Bradavic .Každý mi říká krátce Cara páč NESNÁŠÝM (achich) (to je v pohodě, taky ses mohla jmenovat Brunhilda, nebo tak..) své jméno a mám problém miluju Freda a Jorge Weaslyovi (dobrý důvod pro zkrácení jména, jinak odkdy je George ze Španělska?)(utekl tam před tou krávou, ale vypátrala ho :/. btw, ona miluje oba? *nastavuje stopky* za jak dlouho tady bude trojka?). Sou Mí NEJ KÁMOŠI! Chodíme od Beadasvic spolu od roku kdy sme byly v prvním ročníku. Mán dlouhé nádherné čokládově barevné hňedé (mami!) vlasi co padali v perfektních kudrlynkách dolů mi na záda. Vyčesala sem si vlasy dolů (to jde?) (ano. divný účes je jedna ze základních znaků MS) . Měla sem svjetle modré oči (a teď je máš jaké?) (barva nejde poznat, má v nich moc vidliček *nevinně se usmívá*). Modré jako bistrá říčka. Mám DOST dobře vivinutou postavu.(a nevyvinutý mozek.) Sem drobná a malá (klidně to zopakuj ještě jednou, za to, že jsi prcek, se stydět nemusíš). MOC málo lidí mně asi má rádo. Asi páč sem tak mylá a dobosrdečná (srdce jde s dobou?)! Dávám taky prachi bezďákum a syrotkům (Panenko Maria, ty to vidíš! A to jsem ateista.) (hm, jak zabít neexistující křesťanské postavy, plán A). Každý říká že je se mnou rád. Taky ráda šprímuju s Fredem a Jorgem (OLÉ!). Rádi nachitáváme Snejpa ale nikdy nás nechitnou. (teď jsem čeklaa zmínku o neviditelném plášti. ale autorce asi ještě trošinku funguje mozek.) Jsem s nima v nebelvíru. Nevim jesli mně mají radi nebo ne. Dyž sem kolem nich dělá mě to uvnitř takovou nervosní a zrušenou (tak to bys kolem nich mohla být často, zrušenou bych tě viděl docela rád) (hm, tak vzrušená...taky sis vzpomněl na My Immortal?)! Muj příběh začal teť dyž sem bila pravopis ve vlaku. Čekala sem až dojedem na školu co tam chodím, Bradavice (kdyby se někdo náhodou ještě domníval, že chodí do Krásnohůlek) (na to je moc kůl a drsná). Pak mí kamoši vešly do kupé kde sem seděla. „Ahoj“ řekli Fred a Jorge naráz. „Čau“ řekla sem jim. (tak krátký dialog a tolik podstatných informací) Zbitek cesty vlakem sme jedly vjeci z vozíku jako čokládu a karamel Pak sme dorazili do Bradavic. Bradavice sou velkí hrad(nejlepší popis Bradavic. kam se hrabe Rowlingová!) dost velkí aby tam studenti mohli spát. (no neke… a učí se kde?) „Sme tu“ řekla sem moc nadšeně. Víte, já mám Bradavice radši než domov. Domo,v (první čárka a teď si přeji, aby tam nebyla) je nudný páč žiju sama. Sem syrotek (druhý znak MS) proot jim ráda dávam prachi a pochpení. (a kde ty peníze vzala?)  Nejsem ráda sama sem ekstrovert (tenhle pravopis je teda něco ekstra) ! Mí rodiče umýrají dobrých deset let dyž sem bila malá asi tak 4 vlasně (*mlátí hlavou do zdi*). Za rok sem pak potkala weaslyovi. Mé rodiče zabili smrtijedi a Voldomort sám. Já Fred a Jorge (hm, zrzavý španěl/mexičan/...) sme vešli do velké Sýně. Sedla sem si mezy (ÁÁÁ!) (chceš bělidlo?)ně k nebelvírskému stolu. Usmívala sem se dyž sem jedla kuře a mislela na fšecky ty šprími co letos provedeme. „Tak Caro jaký šprím na snapea uděláme letos“ řekl fred vesele (Jeden? To se podceňuješ, Frede. Promiň, frede.). „Mislíš že bysme mohli přebarvit mu vlasi na růžovo! (Ne, to myslíš ty.) (špatně. nikdo z nich nemyslí. hlavně autorka ne.)“ „OMG To by bilo tak ftipné.“ rozveselila sem se. „Souhlasým,“ souhlasil Jorge. (Krucinál, a napoprvý to tak nešlo?) Pak Brumál řekl že máme jít do postele páč bylo MOC pozdě. Šla sem do mé postele a usla. Další ráno sem vešla do velké sýně s fredem a Jorgem. Snape vešel do velké sýně s RŮŽOVÍMI VLASI (ten náhodný Caps Lock už MĚ štve) (kdo by to byl čekal.)! Snape na nás vrhl pohled a sedl k hagridovy. Nevypadal moc šťastně (neříkej, vždycky si přál růžový přeliv, nebo ne?) (nevypadal šťastně? je to Snape! ten by je zabil...nebo by jim minimálně odečetl body.). Brumál jedl své vafle. „Hej koblýžku, co kdybysme se lýbali“ řeekl Brumbál (zabijte mě někdo) (počkej, mám tady nějaké vyřizování. *nakloní se ke kýblu*)Snapeovi který vešel do velké sýně. (asi si to poprvé jen procvičoval nebo co) (třeba popisuje natáčení nějakého hororu.) „Ne dík Blbále“ urazil mu hlavu Snape. Já Jorge (a tohle už mě štve taky) a fred (čárky emigrovaly do jiné galaxie) sme se smály jak ředitel dostal kopački (i když tohle víc). MY sme pak dojedli a šly do hodin. Nejdřív sme měli lektvary pak sme měli pár dalších hodin. (nesmírně důležitá informace) (zív) Sedla sem si dozadu vedle Freda a Jorge. Snape vešel do třídy a vrhl na nás deset otrávených nožů (pohled). „slečno caro, máte školní trest kvůli mím vlasům.“ „já nic nedělám řekla sem (technicky vzato pravda, už to udělala) „Já vím že ste to bila vi. Ohlásíte se po objedě v mé učebňě a nemislete si že budete dělat ůkolY!“ Snape řekl. Byla sem v šoku. nikdy nás předtím nechitil (a teď je chytil? kde?). Snape musel chistat něco ZLÉHO (což mu najednou vylepšilo jeho zdravý rozum a on konečně pochopil, že ty šprýmy na něj chystaji tři známí výtečníci)! Snědla sem na objed picu a limču. Pak sem šla do sbnapovi učebny na školní trest… POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ! KOMENTUJTE A NAPÝŠU DALŠÍ KAPČU! (tu práci si asi ušetřím)

Žádné komentáře:

Okomentovat