čtvrtek 9. února 2017

The end or the begenning?? [Ninjago] - 2. Run!! guy's run!!

Dobře, konečne jsem se dostala do takové té "mimo" nálady. A ne pomocí chlastu, ale kvůlu stupidní povinné četbě, kterou jsem automaticky glosovala, času (je jedna hodina "ráno") a hladu. Užijte si to. 
Claw

V minulém díle:
Jak jsme měli namířeno domů (samozřejmě nenápadně a by nás někdo neviděl)jsme slyšeli u banky alarm. Všechny zaujal ten alarm logicky jdeme tam. (tohle je logika level první oběť sériového vraha v hororech) Všimli jsme si že stama vyběhlo 6 mužů. (to je zase "vjeta") Trochu to se mnou škublo když jsem viděla jak jsou vysocí. To nebude pro mě moc lehké navíc mají bouchačky. (ty máš nadpřirozené schopnosti a podle všeho jsi ninja... nějaké zbraně by tě měly nechat chladnou) (a mrtvou) Počkaly jsme si až nastoupí do auta,to mělo být pro ně překvapení.... (jsem jediná, komu to nedává smysl?) (ne, nejsi)
Oni zastavili dodávku, v jejich očích jsem si všimla záblesk..„to né!" (nechci ti to kazit, ale jak jsi mohla přes sklo... to asi nemá cenu) (psala někde o její schopnosti vidění, nebo se to právě vymyslela, že to z takovéhle dálky viděla?)....o.O
Vyšli z dodávky všech 6, předtím zabili slovosled,jeden si sundal masku a s velikým úšklebkem od ucha k uchu (nepoužívá se tohle k popisu rozřezaného hrdla?) se podívali na nás. (to je tak strašně děsivé... z toho určitě nebudu v noci spát...) Cítila jsem velký mráz na zádech až jsem se z toho oklepala. Moje svědomí (tady někdo četl 50 odstínů...) (není svědomí k něčemu úplně jinému?) mi neustále opakuje to bude hodně špatný. (jo... bude. jako celá tahle povídka...) Chvíli bylo ticho, vyčkávaly jsme jestli zaútočí oni nebo my první. (stáli tam tak dvě hodiny, ale potom se začali nudit) (to dává strašný smysl) Pak jeden z těch mužů držel něco za zády všimla jsem si toho jak se začal hýbat. (on to celou dobu nedržel, teď se mu to tam objevilo) (protože ta zbraň se mu zjevila v rukách...) A pak my (grr!) to došlo (oni někam šli?) ....oni čekali,že my přijdeme...věděli že se tady střetneme... (brilantní myšlenka. a na tohle přišla, protože ten muž něco držel) (to mělo znít asi dramaticky, co?) Chtěla jsem šťouchnout Nyu,ale byla rychlejší a ona šťouchla do mě,v jejich oceánově modrých očích jsem spatřila strach. (ano, jsou v podstatě uprostřed boje a budou šťouchat do sebe...jo...) (proč by do sebe sakra šťouchaly? nejsou na facebooku...) Podívala jsem se zpátky k dalšímu muži který si taky sundával masku a pak všichni.... (ta snaha o dramatičnost je tak dojemná)

Najednou k nám přiletělo něco,ale nemohla jsem to zaostřit,protože se mnou někdo škubl a já musela sním. (je to tím, že jsem mimo, nebo je tahle věta celá špatně?) (eh... jasně) Sté věci (oni jich hodili sto! nebo ne?) co po nás hodily (ty muži) šel velký hustý dým. Přesto nešlo nic vidět, (protože se od dýmu čeká, že bude průhledný, co?) „hlavně se nerozděluj te (tak tohle je trochu ironické :D) ,tak nás lehce chytí!!" (ano, zůstaňte v jednom chumlu, tak vás vůbec nenajdou rychleji!) Zařval Lloyd. Já jsem vůbec nic neviděla,vyčkávala jsem na útok...nic....,ale kolem nás jak kdyby něco prosvištělo a já se toho lekla. (jak kdyby, nebo prosvištělo?) Ustoupila jsem o pár kroku dál tam kde to šlo slyšet to jsem dělat neměla! (hezké zjištění) (ty jsi neměla dělat spoustu věcí... třeba se vůbec narodit...) Došlo mi to až mě někdo udeřil velkou silou mezi oči... (tak velkou silou, že ji to zabilo. konec.) (kéž by),sté rány jsem asi metr odstoupila a neudržela balanc a spadla. (zatím to vypadá nadějně! *drží palce útočníkovi*) (kdyby se tam zničehonic objevila nějaká hodně hluboká jáma a ona spadla přímo do ní, bylo by to super) Přitom jsem se chytla za nos,docela to bolelo cítila jsem chvíli teplý menší potůček kapaliny....byla to krev! (co jiného by to mělo být? moč? trávící enzymy?) (fajn... ty její pokusy o dramatičnost jsou maximálně tak směšné...) Chtěla jsem se podívat kdo mě udeřil,ale viděla jsem rozmazaně nedokázala jsem zaostřit ten ris, (rys? obrys? tis? sis?) (upřímně tě lituji, češtino...) no nikdo z mích (...) kamarádů to nebyl to bych poznala. (protože když tě někdo praští, tak poznáš podle té rány, kdo to je... jasně) Pak jsem slyšela to,co jsem si nepřála nikdy slyšet! Výstřel….. hned se mi do oči nahrnuly slzy. (někdo jí skoro uvedl do bezvědomí, ale ona se zajímá o výstřely... jasně) Jak jsem konečně dokázala aspoň rozpoznat tvary,u viděla jsem před mim (mim? Lerie, co to má být?) (já nevím... třeba je to mim... který jí prsty naznačuje, že má "zbraň") čelem hlaveň....„a sakra!! mají mě!!" řekla jsem si pro sebe... (a sakra! ona žije...) 

Doufala jsem že se setrefili do někoho ale když jsem uslyšela Kaie,který řval,došlo mi že postřelili někoho z clanu....neměli jsme šanci vyhrát už hned z prva se stalo něco Zaneovy (ehm...jich je asi šest, možná sedm. mají zbraně a zvláštní schopnosti. a nevyrovnají se šesti chlápkům s pistolemi. wtf?) (bych řekla, že jsou to ty jejich schopnosti... všechno pokazit) Šel prostě proti nám jak kdyby se mu dostali do hlavy. (???) (nechápu...)

Ještě než mi ten muž dál něco přes tvář jsem viděla jak všichni leželi na zemi všude krev bylo mi do breku z toho co jsem viděla...,ale vidět svého brášku postřeleného s Kaiem,který se ho snaží chránit…. (já nevím... ale kdyby mi někdo dal před obličej zbraň, asi bych se kolem nerozhlížela... ale ninjové to dělají asi jinak...) Pak jsem se naposledy nadechla... a moje oči únavou se zavřely. Víc si to už nepamatuju... (to je tak dojemné! abych to vysvětlila, napůl jsem usnula a zdálo se mi o pohřbu češtiny a logiky.) (to je fakt dobrá, když si normálně pamatuje věci, když byla v bezvědomí...)

Já bych mohla být dramatik už to vidím xD (dramatik? ale to víš, určitě...) (já to taky vidím... všichni by brečeli nad smrtí češtiny...) moc se omlouvám za chyby (vůbec neexistují online kontroly pravopisu, word a ani možnost beta-readingu.) :3 ale snažím se ze sebe to nejlepší co dokážu... (to je smutné) (pokud je víc lidí jako ona, tak to chudáci my ostatní, co musíme s nimi sdílet tuto planetu...) no jak to říci: „já být good češtin."  (k chudák logice, japonštině a češtině se přidala chudák angličtina.) (pomoc...) :'3


Žádné komentáře:

Okomentovat