čtvrtek 9. února 2017

The end or the beginning?? [Ninjago] - 1. Pozor zloději!!

Toho stupidního dělení si nevšímejte, myslím, že už tak bylo. Pokud chcete vidět ty její obrázky, tak se podívejte na její příběh. Odkaz je v předchozím článku. Moje glosy tady nejsou nijak vtipné, ale ten její pravopis není normální. I třeťák by napsal lepší povídku. Teoreticky.
Claw




Některé ty to obrázky jsem kreslila já :3 já vím jsem zrozený talent nemusíte děkovat (a protože jsi rozený talent, tak ti budeme děkovat... jasně) :'3 vlevo jsem já a v pravo je Lloyd c: (kresby ujdou, škoda že se to samé nedá říct o tomhle.)
Jako každý den,pokračuje vítání v televizi. (ona objevila čárky! a...hned ji použila blbě :/) (Claw? obávám se, že ta čárka tam byla jen překlep...) Vstala jsem jako poslední u mě to nebývá časté vždy bývám mezi druhými to mám za to že jsem včera šla spát pozdě.(ehm...tak ta čárka byla jen aby se neřeklo.) (chudák čeština…)Protože už jsem viděla jak všichni seděly u televize.(a byly to jen holky) Lloyd si mě všiml jako 1. (ty číslovky psané čísly mě zabíjí...) (informoval tohoto člověka někdy někdo o psaní číslovek v textu?) tak se na mě usmál a já jsem sním sdílela úsměv (za se byl na Kajovy,který si ho ještě držel -,-*) (eh??? ona sdílela úsměv s Čajem na fb, ale co má znamenat ta závorka? Lerie?) (upřímně? netuším... asi její názor na LGBT komunitu...)

No...nic jdu si sednout taky musím se pobavit co vymýšleli za ptákoviny.(například taková mezera za interpunkcí by se hodila.)Jako vždy než si chci sednout schytám objetí (nesnáším objetí jsem na to alergická STRAŠNĚ! A ještě si z toho dělá prdel!) (proč tak vyvádí? to nemůže napsat něco ve stylu: „..schytám objetí, které nesnáším“?) (hlavně se z toho nepos*r...)

Vždycky zařvu „pusť mě!!, brácha pomoc!! Mám mě to…..!!!" (mám mě to? cože?) (fajn... tak tohle nedává smysl ani na tuto osobu...) Pustil mě až po dvou minutách (někdo z jejich „tímu“ totiž stál s mobilem a sledoval, jestli ji nedrží třeba jen minutu a půl) (protože je naprosto normální se objímat dvě minuty...) jak jsem sebou začala hodně škubat. Moje oblíbené místo je si sednout na "rameno gauče" (takový technický dotaz... kde má sakra gauč rameno?) na tom se dobře sedí. (tohle je tak podstatné...btw, ten gauč byl modrozelený a co tři centimetry byla tečka)Vždy co je první je,že se začnu červenat,protože se na to dívaly všichni.(protože je nezná už nějakou dobu, vůbec.) (protože když si sedneš, vypadá to perverzně...) Měly na tvářích velké úšklebky.(a zase tam byly jen dámy) Dala jsem ruce křížem,jak to dělám vždycky "paní uražená." (aha...) (tady někdo chytá výrazy po svém nevlastním otci, co?)

Potom jsem se začala zajímat o můj mobil. Chvíli jsem se dívala na facebook,twiter i snapchat jestli tam není něco nového nic.....jako vždycky….. (to vše v tom jejich světě je?) (je vůbec nějaká nutnost vědět tuto informaci?)


Asi pak o 45 (!!!) min. později přišel Wo. To znamenalo jediné...trénink(tečka se bála tréninku a zdrhla.) (:D)


" achjoooo "....řekla jsem si pro sebe. Z domu,který letí se mi moc nechtělo do dojo.:/ (utekla i mezera. zato smajlík se tam musel vecpat.) (protože už tam poseidón ví jak dlouho bydlíš, ale stejně ti to pořád nepřijde normální...)


Po tréningu (od kdy se píše tréning?) bylo asi 14:56 (protože kdyby byly tři hodiny, tak by se zbořil svět) což mě udivilo většinou končíme později. Tak mě napadlo,že bychom mohly do města se jen tak mrknout. (a ignoruje skutečnost, že tam jsou i kluci.) Všichni souhlasí...kromě za se Lloyda je velitel našeho clanu(...) (eh... k tomuhle se odmítám vyjadřovat...),ale nemusí to hned kazit.(co jsem se měla z této věty dozvědět?) (sice to nemusí kazit, ale na rozdíl od vás má rozum... i když...) Je ho (tož ale! *vytáhne první dáp*)věta vždy zní „musíme být připraveni abychom neusnuli na vavřínech." (musíte být připraveni na co? až konečně budeme všichni slavit, že jsi mrtvá?) na to vždycky nenápadně protočím oči, které vždy s radostí vyletí z mé hlavy. Naštěstí Cole řekl návrh, který nejde odmítnout(nebudu myslet úchylně, nebudu...)„Hele místo to ho aby jste (*vytasí drápy na pravé ruce*)se hádaly pojďme do Chanovy kuchyně." „Supr" začínám mít hlad, Colovy jsem přikívla(bum! toho si nevšímejte, jen tluču hlavou do zdi.) (tady evidentně někdo nezná v 8. třídě učivo třídy třetí...) na souhlas. Ostatní taky souhlasily no i pro tento krát Lloyd. (nééé!) (Claw? mám nápad jak dosáhnout toho, aby Zdráhalka dostala infarkt *nevině se usměje*) 

Chenova (nebyl to o kousek výš Chan?)kuchyně není tak špatná spíš naopak dělají výborné nudle. Jediné co mi furt vadí jsou fanoušci proto furt Lloyd blábolí že je lepší zůstat doma. (jasně... a proto to teď dovolil...) Ani se nedivím,že mají problémy s veřejností, za to občas může Kai,který se furt fotí a posílá to na sociální sítě. (to je tak, když tam jdete zabít autorku, nenajdete ji a potom prostě potřebujete jídlo.) (Claw? proč se mi zdá, že popisuješ mě?) (no..nás obě, ale bylas tak opilá, že si nepamatuješ, že jsem tam byla taky)


Jak jsme měli namířeno domů(samozřejmě nenápadně a by nás někdo neviděl) jsme slyšeli u banky alarm. Všechny zaujal ten alarm,logicky jdeme tam. (a co tak logicky poskládat větu? ne? fajn...) Všimli jsme si že z tama vyběhlo 6 mužů. Trochu to se mnou škublo když jsem viděla jak jsou vysocí. To nebude pro mě moc lehké navíc mají bouchačky. Počkaly jsme si až nastoupí do auta,to mělo být pro ně překvapení.... (já nemůžu...prostě nemůžu.)




Čau tě milášci co říkáte? Já vím jsem zlá, protože píšu(,že vás napínám) (jo napínáš... ale tak maximálně s tím, v jakém dalším triviálním slově dokážeš udělat chybu...) :3,ale jsem nemocná (psychicky rozhodně...) takže až se trochu uzdravím bude další díl.


Prosím chci vědět jaký máte názor??? (věř mi, že by se ti vůbec nelíbil)(*cenzurováno*)

Míša <3

Žádné komentáře:

Okomentovat